Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین امروز در نشست خبری دربی تهران سهیل مهدی در خصوص نتیجه آزمایش دوپینگ هرویه میلیچ پاسخ مبهمی داد. مهدی پاسخگویی در این خصوص را به کمیته ضددوپینگ مربوط دانسته بود. حالا اما ایسنا در این مورد گزارش داده که زمان انجام تست دوپینگ هرویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلال تهران، حدود ۴۵ روز می گذرد و اعلام نتیجه اولیه نمونه تست این بازیکن حدود ۲ هفته دیگر از سوی آزمایشگاه کلن آلمان به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چهارشنبه پنجم آذر سال ۱۳۹۹ و در دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی تبریز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از هرویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلالی ها تست دوپینگ گرفته شده و نمونه مربوطه به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شده و از آن زمان تا کنون (۲۱ دی) حدود ۴۵ روز می گذرد.

پیش از شیوع ویروس کرونا، جواب نمونه‌های دوپینگ پس از حدود ۴۰ تا ۴۵ روز از سوی آزمایشگاه کلن آلمان به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران و نیز سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام می‌شد، اما با توجه به قرنطینه ۱۴ روزه مدارک ارسالی، این روند به حدود ۵۵ تا ۶۰ روز افزایش یافته است.

در صورت مثبت بودن جواب، از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران حدود یک تا سه هفته به منظور انجام دفاعیات فردی که از آن نمونه گیری به عمل آمده، در نظر گرفته می‌شود و پس از آن رای اولیه به ورزشکار اعلام می شود.

درمرحله بعد مدت زمانی حدود ۲۰ روزه برای درخواست استیناف در نظر گرفته شده و درصورت رد استیناف، اعلام می شود که فرد مورد نظر به دلیل مصرف ماده ممنوعه چه جریمه‌ای را از توبیخ تا چهارسال محرومیت متحمل خواهد شد.

در مورد رویه کلی نیز باید خاطرنشان کرد که پس از انجام تست دوپینگ، نمونه اخذ شده از سوی افسران سلامت ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال می‌شود و به هیچ وجه نام فردی که از او دوپینگ گرفته شده مشخص نیست و روند کار بر اساس کدگذاری دنبال می‌شود و تمامی مراحل به صورت شفاف در سیستم آدامز وادا (سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ) قابل پیگیری و ردیابی است.

کد خبر 578622 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ آزمایشگاه کلن آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که در نیم فصل دوم و با حل مشکلات گذشته پیرامون عدم دریافت مطالباتش به جمع شاگردان نکونام اضافه شده بود، چند هفته ای است که به دلیل مصدومیت و دوری از شرایط تمرین، نتوانسته برای تیمش به میدان برود.

در تمرین امروز استقلال که با حضور هواداران برگزار شد، همسر و فرزندان رافائل سیلوا نیز خود را به محل تمرین تیم رسانده و با نشستن روی سکوهای کمپ مرحوم حجازی، نظاره گر تمرین امروز آبی ها بودند.

خانواده سیلوا که از محبوبیت خاصی نیز میان هواداران برخوردار هستند، از سوی تماشاگران حاضر در کمپ حجازی مورد تشویق قرار گرفتند که با واکنش همسر مدافع برزیلی نیز همراه بود.

سیلوا نیز در حاشیه تمرین امروز، به صورت انفرادی به نرم دوی دور زمین پرداخت ولی پس از هجوم تعداد زیادی از هواداران استقلال به درون زمین، مجبور به قطع زودتر از موعد تمرینات انفرادی اش شد.

دیگر خبرها

  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • تهران قدیم | طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند