Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،فهیمه مهمانواز مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: با توجه به اجباری بودن استاندارد تست فشار هیدرواستاتیک مخازن CNG نصب شده در خودرو‌های دوگانه سوز از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۷۷۰ مخزن CNG خودرویی در این استان در آزمایشگاه‌های همکار که توسط اداره کل استاندارد خراسان شمالی تایید صلاحیت شده اند، مورد آزمون قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمان نواز گفت: در حال حاضر ۵ آزمایشگاه همکار و مورد تأیید استاندارد در زمینه آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG خودرو در استان فعالیت دارند که بر اساس استاندارد ملی مربوطه و با همکاری بازرسان استاندارد، مخازن ذخیره CNG منصوبه بر روی خودرو‌های دوگانه سوز را مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید

برگزاری آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی در خراسان شمالی

او با اشاره به اینکه در این طرح، بازرسی و تست ادواری مخازن CNG براساس استاندارد‌های ملی ایران انجام می‌شود، افزود: در این طرح از سیستم سوخت رسانی، نحوه بستن اتصالات، تجهیزات استقرار مخزن و سایر قسمت‌های این تجهیزات بازدید بعمل می‌آید.

مدیرکل استاندارد استان خراسان شمالی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های همکار سازمان ضمن نظارت و پایش، در صورت تامین شرایط کیفی، در مقاطع زمانی دو ساله تمدید اعتبار می‌شوند، گفت: آزمایشگاه آزمون فشار هیدرواستاتیک مخازن CNG نوع یک خودروها، به طور مرتب توسط کارشناسان اداره کل استاندارد مورد بازرسی و ارزیابی مراقبتی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خراسان شمالی مخازن CNG

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، محمد حسین طاهری اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی در این باره توضیح داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 747424

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو