Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار شیراز گفت: پروژه مسیر دوچرخه‌سواری کوه نور شیراز مشرف به دروازه قرآن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حیدر اسکندرپور بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه 3 شیراز، با بیان اینکه پروژه مسیر دوچرخه‌سواری پارک کوهستانی نور مشرف به دروازه قرآن فرصتی مناسب برای حضور شهروندان در فضای شهر است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: با توجه به توسعه زندگی آپارتمان‌نشینی و نیاز شهروندان به حضور در فضاهای عمومی و دورهمی‌های انسانی در تلاشیم که در دامنه کوه‌های اطراف شیراز و اماکن مختلف این امکان برای مردم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندرپور با بیان اینکه پیاده‌راه سلامت شهرک رکن‌آباد در فضایی به مساحت 6 هزار مترمربع با اعتبار یک میلیارد و 170 میلیون تومان در منطقه 3 شهرداری در حال ساخت است عنوان کرد:  این پیاده‌راه در راستای توسعه فضاهای ورزشی و ارتقای سلامت شهروندان ساکن در این منطقه در حال اجرا است.

شهردار شیراز با بیان اینکه منظر ورودی شهر باید در شان شیراز باشد به همین جهت پروژه‌های مختلفی در این محدوده اجرا می‌شود، گفت: پروژه زیباسازی و ساماندهی المان ورودی شمالی شهر شیراز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طراحی این المان برگرفته از معماری سنتی ایران و سعدیه است و با حکاکی اشعار سعدی روی جداره آن به زودی تکمیل می‌شود.

نخستین مسیر دوچرخه سواری جنگلی تهران راه اندازی می شودواکنش عضو شورای شهر تهران به پروژه مسیر دوچرخه سواری حاشیه بزرگراه دورانتسنیم از شروع به‌کار مسیر دوچرخه‌سواری در خیابان سپه کرمان گزارش می‌دهد

اسکندرپور با بیان اینکه پارک خورشید کلاه در زیباشهر به مساحت 15 هزار مترمربع در دهه فجر افتتاح می‌شود، اظهار داشت: در ضلع جنوبی زیباشهر یک پیست دوچرخه کوهستان احداث شده که این پیست از منطقه 6 شهرداری آغاز می‌شود و تا این دامنه‌ها امتداد می‌یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری در تلاش است که در همه مناطق شهر متناسب با نیازهای آن محدوده و منطقه برنامه‌های توسعه‌ای و ارتقای فضاهای شهری را اجرا کند، اظهار داشت: رویکرد شهرداری در تمام پروژه‌ها انسان‌محوری است.

کریم شکوهیان، شهردار منطقه 3 نیز در این بازدید با بیان اینکه پروژه باباکوهی در فضایی به مساحت 17 هزار مترمربع  و اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان در حال احداث است و در هفته شیراز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: فضای شهری و پیاده‌راه باباکوهی با وجود 5 هزار مترمربع فضای سبز، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، غرفه‌های ارائه صنایع‌دستی و غذاخوری، و غیره فضایی دلنشین برای شهروندان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/422/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری می رسد مسیر دوچرخه سواری هزار مترمربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد