Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در نشست کارگروه جهش و رفع موانع تولید شهرستان شاهرود ویژه بخش بیارجمند گفت: در گام نخست ۱۰ هکتار زمین به متقاضی تحویل داده شده که تمامی زیر ساخت ها از جمله آب، برق و گاز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در برنامه استانی احداث یک هزار هکتار گلخانه در دستور کار است، تصریح کرد: برای ۸۰ هکتار این طرح ۴۰ لیتر در ثانیه آب مورد نیاز است که می توان با اختصاص یک چاه مشکل تامین آب را بر طرف کرد.

شریفی نژاد ادامه داد: بیشتر مشکلات مجتمع دامداری هم در حوزه زیر ساختی بود که با هماهنگی های انجام شده با مدیران مرتفع گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار داشت: کارخانه سیمان بیارجمند با توجه به پیشرفت هایی که تاکنون داشته ، مقرر گردید بین بانک و این کارخانه تعاملات سازنده ای برقرار شود تا این طرح به کار خود ادامه دهد تا شاهد رونق این صنعت در منطقه باشیم.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سمنان رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج