Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آلمان پس از حمله اخیر حامیان ترامپ به کنگره، تدابیر امنیتی در اطراف پارلمان این کشور را افزایش داد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، ولفگانگ شوبل، با انتشار پیامی از افزایش تدابیر امنیتی پلیس آلمان در اطراف پارلمان این کشور خبر داد و نوشت: از پلیس برلین درخواست کردم تا تعداد نیرو‌های امنیتی را در منطقه اطراف پارلمان افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، رییس پارلمان آلمان پیش از این خواهان تهیه گزارشی از سوی وزارت خارجه آلمان درباره حمله حامیان دونالد ترامپ، رییس ‌جمهور آمریکا به کنگره شده بود.

وی همچنین درباره اقدامات لازم برای حفاظت از پارلمان با مسؤولان امنیتی شهر برلین و وزارت کشور گفتگو کرده بود تا تدابیر امنیتی را افزایش دهند.

آلمانی‌ها از این موضوع نگران هستند که امنیت پارلمان در پی اعتراضات و درگیری‌هایی که در نزدیکی آن شکل گرفته بود، افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اعتراضات مردم لایپزیگ آلمان در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی

انتهای پیام/

برچسب ها: پارلمان آلمان پلیس آلمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارلمان آلمان پلیس آلمان تدابیر امنیتی اطراف پارلمان پلیس آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان و دموکراسی به سبک پلیس آلمان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)

دیگر خبرها

  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • اعتراضات روز کارگر و مخالفت با جنگ غزه در سراسر آلمان
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • آزادی بیان و دموکراسی به سبک پلیس آلمان (فیلم)