Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:32:14 GMT

۲ پارک زیرمجموعه پتروشیمی لردگان ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۹۸۱۲

۲ پارک زیرمجموعه پتروشیمی لردگان ایجاد می‌شود

نصیری گفت: ۲ پارک اوره و کریستال ملامین از صنایع پایین دستی پتروشیمی لردگان در قالب ۴۰ واحد فراوری به زودی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «الله کرم نصیری» امروز (یکشنبه ۲۱ دی) در نشست بررسی راه‌اندازی پارک اوره و پارک ملامین در شهرستان لردگان که در دفتر معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با ایجاد این 2 پارک، 200 میلیون یورو سرمایه‌گذاری جدید در این استان چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حدود 40 واحد فراروی ملامین و اوره در منطقه ایجاد می‌شود که می‌تواند تحول خوبی در حوزه صنایع پتروشیمی در استان باشد و اشتغال مناسبی را ایجاد کند.

 

به گفته نصیری، این 2 پارک صنعتی طی انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت سرمایه ‌گذاری ایرانیان در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تفاهم‌نامه این همکاری روز دوشنبه 22 دی منعقد می‌شود، خاطرنشان کرد: این 2 پارک صنعتی ظرف 2 ماه آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.

 

نصیری جانمایی زمین برای راه اندازی این 2 پارک را از همتی بسزایی دانست و گفت: باید در مکانی جانمایی شود که آب موردنیاز 2 مجتمع تامین و مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: مکان‌های مورد نظر با حضور کارشناسان و دستگاه ‌های اجرایی مرتبط مورد بازدید قرار می‌گیرد و در هر مکانی که از نظر اقتصادی و به ویژه تامین آب شرایط بهتری داشت زمین اختصاص داده می‌شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: پتروشیمی لردگان اشتغال زایی سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری