Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی شهسواری، مدیرکل دفتر امورشهری استانداری کرمان در مراسم راه اندازی شهرداری دهنو اسلام آباد گفت: شهر دهنواسلام آباد امروز رسما بعنوان یک شهر و هشتاد و دومین شهر استان افتتاح و راه اندازی شد.

او  گفت: از سال گذشته تاکنون ده شهرداری جدید به شهرداری‌های استان اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهسواری از تخصیص اعتبارات ویژه و خاص در قالب اعتبارات ریالی همچنین قیر و ماشین آلات به شهرداری دهنو اسلام آباد خبردارد.

او اظهارداشت: ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار شهرداری‌های استان است که کار خدمات رسانی در شهر‌ها به شهروندان استان کرمان انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: از ابتدای امسال تا کنون ۷۰۰ میلیارد تومان به عنوان ارزش افزوده و اعتبارات ملی و استانی به شهرداری‌های استان پرداخت شده است.

در این مراسم  حاتم جلالی بعنوان سرپرست شهرداری دهنو اسلام آباد معرفی شد.

 با ابلاغ وزارت کشور روستای دهنو اسلام آباد مرکز بخش نگین کویر شهرستان فهرج به شهر تبدیل شده است. در نامه‌ی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به استاندار کرمان آمده است در اجرای ماده یک قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶  ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ معاونت حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد استانداری کرمان برای تبدیل روستای دهنو اسلام آباد مرکز بخش نگین کویر شهرستان فهرج به شهر موافقت می‌کند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور استانداری کرمان دهنو اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

حمید جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تأمین برق طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل منجر به انقلاب عظیمی در حوزه اشتغال شهرستان اردل می‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به موضوع افزایش اعتبار تملک دارایی به شهرداری‌های شهرستان اردل گفت: به‌روزرسانی آمار جمعیتی شهرستان اردل، می‌تواند تخصیص اعتبارات را عادلانه کند.

کد خبر 749908

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد