Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاجر چنارانی نماینده و عضو فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیان کرد: قدیمی رئیس فدراسیون هاکی از اساتید من است، برای همین سعی کردیم بعد از حضور او در این فدراسیون به او کمک کنیم. ورزش هاکی ریشه تاریخی در کشورمان دارد. ما در حال پیشرفت در رشته هاکی روی چمن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در المپیک آینده  هاکی ایران جایگاه خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، از قدیمی رئیس فدراسیون هاکی تقدیر کرد. قطعا وقتی بتوانیم زیر ساخت‌های ورزش را درست کنیم، بودجه قابل توجهی به ورزش تزریق می‌شود. هدف فدراسیون هاکی کشف استعداد‌های کودکان و نوجوانان از ابتدای ورود به مدرسه‌ است. اگر می‌خواهیم در سطح بالایی قرار بگیریم، باید به فدراسیون های ورزشی کمک کنیم.

چنارانی بیان کرد: ما از نظر بودجه دارای ضعف هستیم. اگر بودجه فدراسیون‌های ما به اندازه نباشد، آن‌ها به دنبال درآمدزایی می‌روند و این مسئله ورزش ما را به حاشیه می‌برد.

بیشتر بخوانید

قدیمی: مشکلات مالیاتی فدراسیون هاکی برطرف شده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون هاکی فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم