Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی در جلسه با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: صالحی امیری در رابطه با تعیین تکلیف مالیاتی، نشاط و مبارزه با انواع آسیب‌های اجتماعی در فدراسیون هاکی حاضر شد.

قدیمی ادامه داد: متاسفانه از سال ۹۲ تا ۹۷، حدود ۲ میلیارد تومان مالیات برای ما محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با هیئت رئیسه توانمندی که داریم، با پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان پرونده مالیاتی ما در این سال‌های بسته شد.

رئیس فدراسیون هاکی ادامه داد: تمامی تجهیزات ما از جمله توپ، چوب و پد دروازه بانی وارداتی است و این تجهیزات را به صورت مستقیم از کنفدراسیون آسیا خریداری می‌کنیم. کمیته ملی المپیک حدود ۲۷۵ میلیون تومان بودجه مازاد در اختیار فدراسیون هاکی قرار داده است. علاوه بر این کمیته ملی المپیک هزار چوب رایگان، ۱۵۰۰ توپ و ۱۸ پد دروازه بانی در اختیار ما قرار داده است. البته همین مقدار را هم باید از کنفدراسیون آسیا خریداری کنیم.

قدیمی ادامه داد: برای حضور مقتدرانه در جام جهانی داخل سالن بلژیک، توسعه بخش بانوان بعد از ۸ سال، حضور فعال در بخش آقایان و برگزاری لیگ‌های متعدد گزارشی را خدمت صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ارائه کردیم.

او در ادامه گفت: آموزش و پرورش بعد از ۵۲ سال، میزبانی رشته هاکی را بر عهده گرفته است و ۱۱ سالن را در اختیار ما قرار خواهد داده است. در گذشته بازی‌های آسیایی در استادیوم ورزشی هاکی (که اکنون کمپ تیم ملی فوتبال شده است) برگزار می‌شد. ما منتظر هستیم تا به زودی زمین ما (کمپ تیم ملی هاکی) آماده برگزاری تمرین و مسابقات هاکی شود.

رئیس فدراسیون هاکی افزود: پس از گرفتن مجوز از کنفدراسیون آسیا، آکادمی بین المللی هاکی را هم راه اندازی کردیم. ۲۶ دوره برای ارتقای دانش افزایی مربیان و داوران هاکی، سه دوره مخصوص داوری و مربیگری از طرف کنفدراسیون آسیا داشتیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هاکی اخبار ورزشی کمیته ملی المپیک کنفدراسیون آسیا فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد