Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه مرد که در اقدامی معمایی دوست خود را در حالی که گلوله خورده به بیمارستان رسانده و فرار کردند،توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10:20 جمعه 19 دی ماه امسال در حالی که شهر در حالت محدودیت تردد دوران کرونا قرار دارد، ماموران کلانتری ستارخان در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامورا ن در حال گشت زنی بودند که  خودروی پژو 206 که به صورت یک طرفه در حال حرکت بودند و رفتار مرموزی داشتند پیش روی ماموران قرار گرفتند و این در حالی بود که پلاک خودروی پژو 206 نیز مخدوش شده بود که پلیس به تعقیب آنها رفت.

دستور ایست صادر شد اما راننده به دستور پلیس توجهی نکرد.ماموران تعقیب و گریز خودرو را ادامه دادند و حتی اقدام به تیراندازی هوایی و کردند اما خودرو از چنگ ماموران گریخت و تیم گشت کلانتری ستارخان برای اینکه مانع فرار 4 مرد مرموز شوند اقدام به شلیک چند گلوله به سمت خودروی پژو 206 کردند اما مردان مرموز موفق به فرار شدند.

تحویل جوان گلوله خورده به بیمارستان سینا

ساعتی بعد جوانی گلوله خورده توسط 3 نفر از دوستان خود به بیمارستان سینای تهران منتقل شد اما بعد از انتقال وی، 3 مرد جوان متواری شدند.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر جوان ادامه داشت اما به نتیجه ای نرسید و پسر جوان به کام مرگ فرو رفت و مسئولان بیمارستان ماجرای مرگ پسر جوان را که هدف گلوله قرار گرفته بود به پلیس مخابره کردند.

بررسی های پلیس حکایت از آن داشت که 3 نفری که آن جوان تیر خورده را به بیمارستان رساندند،سرنشینان همان خودروی 206 بودند که در عملیات تعقیب و گریز از چنگ ماموران گریخته بودند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پسر جوان در تیراندازی تعقیب و گریز پلیسی حضور داشته و ردیابی های برای دستگیری 3 متهم فراری آغاز شد.

ماموران خیلی زود 3 متهم فراری را دستگیر شدند و پرونده در ادامه روند رسیدگی به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و روی میز بازپرس واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که متهمان بازداشت شده سابقه سرقت دارند.تحقیقات برای تکمیل جزئیات پرونده و روشن شدن علت تیر خوردن یکی از جوانان هم چنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گلوله کرونا تعقیب و گریز اخبار حوادث بیمارستان شناسایی و دستگیر گلوله سارقان دوست سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز تجاوز جنسی سقوط هواپیما بازیگر سینما و تلویزیون کرونا تهران آزار شیطانی قتل خودکشی قاتل پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس