Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:49:45 GMT

عامل کودک‌آزاریِ در قزوین شناسایی و دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۰۲۲۱

عامل کودک‌آزاریِ در قزوین شناسایی و دستگیر شد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در پی انتشار فیلمی از کودک‌آزاری یک کودک معلول دارای سندروم داون در فضای مجازی، با دستور رئیس سازمان بهزیستی و پیگیری‌های تیمی متشکل از معاونت توانبخشی، معاونت اجتماعی، اورژانس اجتماعی و حراست و اداره کل بهزیستی استان قزوین، موضوع کودک‌آزاریِ کودک معلول با جدیت کامل در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفت و بررسی‌های لازم جهت یافتن این کودک آغاز شد و با جست‌وجو میان کودکان سندروم داون در این محدوده سنی، مشخص شد که این کودک در روستای اک شهرستان تاکستان استان قزوین سکونت دارد؛ بنابراین با پیگیری بهزیستی استان قزوین از طریق دستگاه قضایی، عامل کودک‌آزاریِ کودکِ معلول، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از بررسی‌های لازم مشخص شد، فرد کودک‌آزار پدرخوانده‌ی این کودک بوده که به مصرف شیشه اعتیاد داشته است.

هم اکنون با دستور قضایی، نگهداری این کودک نیز به مراکز بهزیستی سپرده شده است.

سازمان بهزیستی از همه مردم عزیز درخواست دارد در صورت مشاهده‌ی چنین مواردی، مراتب را جهت پیگیری به شماره تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی اطلاع دهند تا از بروز و اشاعه چنین اعمال شنیعی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی نیز می‌شود، پیشگیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی اعتیاد پدرخوانده ناپدری کودک آزاری کودک معلول سندروم داون بهزیستی آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229502 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت