Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون EPT دانشگاه آزاد ویژه آن دسته از متقاضیانی که در مهرماه ثبت نام کرده اند، روز جمعه (۳ بهمن) برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام کرد: آزمون EPT آن دسته از متقاضیانی که در مهرماه برای این آزمون ثبت نام کرده‌اند، در تاریخ جمعه ۳ بهمن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون مربوطه به طور همزمان در تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد و اراک برگزار می‌شود. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۱ بهمن ماه است.

گفتنی است، این آزمون فقط مختص داوطلبانی است که در موعد مقرر (مهر ماه) در سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزمون EPT دانشگاه آزاد برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داود موسویان با بیان اینکه این آزمون در پنج حوزه امتحانی در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت برگزار شد، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۷ هزار و ۹۱۰ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۴۱ نفر خانم هستند.  
وی با اشاره به برگزاری هر چه با کیفیت‌تر این آزمون گفت: اولین بار است که این آزمون با این حجم شرکت کننده به صورت مطلوب در استان برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • مرحله دوم آزمون وکلای دادگستری برگزار شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش