Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:10:41 GMT

گمانه زنی: ترکیب استقلال در دربی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۰۵۰۰

گمانه زنی: ترکیب استقلال در دربی

احتمالا دو تغییر استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس، حضور محمد نادری و آرش رضاوند در بازی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد استقلال برای دیدار بزرگ فردا مقابل پرسپولیس با دو تغییر نسبت به دیدار مقابل آلومینیوم به مصاف پرسپولیس برود و این تغییرات، حضور محمد نادری به جای دانشگر و قرار گرفتن آرش رضاوند در ترکیب اصلی و خارج شدن فرشید اسماعیلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچون دیدارهای گذشته رشید مظاهری درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت. مظاهری در دیدارهای گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و هواداران این تیم امید زیادی به درخشش این سنگربان باتجربه در درون دروازه تیمشان دارند.


یکی از نکات مبهم در خط دفاعی استقلال، انتخاب مدافع چپ برای تیم فکری در بازی دربی است. با توجه به آمادگی محمد نادری و رسیدن این بازیکن به بازی شهرآورد، فکری تصمیم گرفته است او را به میدان بفرستد. نادری که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به استقلال آمد، انگیزه های زیادی برای تقابل با تیم سابقش دارد.

 

 

 


محمدحسین مرادمند و عارف غلامی که در این فصل ترکیب اصلی خط دفاعی استقلال را تشکیل داده بودند، در بازی دربی نیز دو مدافع مرکزی تیم فکری برای جدال با مهاجمین پرسپولیس خواهند بود. سیداحمد موسوی نیز مدافع استقلالی ها در پست مدافع راست خواهد بود.


فکری برای پست هافبک های دفاعی از مسعود ریگی و مهدی مهدی پور استفاده می کند. این دو بازیکن در بازی مقابل گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک بازی خوبی را از خود نشان دادند و زوج خط میانی استقلال را تشکیل می دهند.


یکی دیگر از نکات مبهم در ترکیب استقلال، انتخاب میان آرش رضاوند یا فرشید اسماعیلی است اما به نظر می رسد فکری از میان این دو، قصد دارد رضاوند را روانه میدان کند. کادرفنی استقلال برای جلوگیری از محرومیت این بازیکن، از او در بازی با آلومینیوم اراک استفاده نکرد تا نشان دهد رضاوند انتخاب فکری برای بازی با پرسپولیس است.


وریا غفوری که در این فصل به عنوان هافبک راست برای استقلال به میدان رفته و اتفاقا بازی خوبی را از خودش نشان داده است، در دیدار فردا مقابل پرسپولیس نیز به عنوان هافبک راست به میدان می رود.


محمود فکری برای انتخاب زوج خط حمله اش دست به ریسک نمی زند و از مهدی قایدی و ارسلان مطهری استفاده می کند. شیخ دیاباته که در بازی با آلومینیوم به میدان رفت و عملکرد خوبی نیز داشت و یک پاس گل نیز داد و حتی چند شانس گلزنی را از دست داد، از ابتدا برای استقلال به میدان نمی رود.

 

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی دربی
رشید مظاهری، موسوی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مهدی مهدی پور، وریا غفوری، آرش رضاوند، مسعود ریگی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

دربی (داربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دربی داربی استقلال تهران محمد نادری آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود