Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: قبل از هر چیز باید خدا را شاکر باشیم که این فرصت پیش آمد که شاهد برگزاری مسابقات بعد از نزدیک به ۱۰ تعطیلی باشیم و از این بابت می‌بایست از سازمان لیگ و برنامه ریزی خوب آنها در این شرایط خاص تشکر کنیم.

وی افزود: پیش بینی می‌شد که در اوج حساسیت مسابقات و رقابت بین تیم‌ها، دوری یک ساله تکواندوکاران از «شی هاپ چانگ» مبارزه تأثیرگذار باشد، همه از میدان مسابقه دور بودند حتی در بخش قضاوت‌ها مشاهد شد که داوران هم در قیاس با قبل متفاوت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در کل مسابقات امیدوار کننده‌ای را شاهد بودیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: روز جمعه جوانانی را در این مسابقات دیدم که جای پیشرفت بسیار زیادی برای آینده دارند. در اوزان پایین مبارزات خوبی را شاهد بودیم ولی همچنان در اوزان بالا مشکل داریم که باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی خوبی صورت گیرد تا در این اوزان هم پشتوانه‌های قابل اتکایی داشته باشیم.

عسکری در مورد عملکرد ملی پوشان هم گفت: از میان ملی پوشان حاضر در لیگ چند نفری به دلیل حضور در اردو شرکت در تمرینات آمادگی جسمانی شرایط بهتری داشتند که می‌توان به سروش احمدی و میرهاشم حسینی اشاره کرد که مبارزات خوبی انجام دادند و مقتدرانه رقبا را شکست دادند. آن نفراتی هم که بیرون بودند مشخص بود که تمرین نداشتند و بعضاً اضافه وزن و شرایط دوری از تمرین در آنها مشهود بود، ولی در اندازه خود ظاهر شدند.

وی به مبارزات سجاد مردانی هم اشاره کرد و افزود: مورد سجاد کمی متفاوت با باقی تکواندوکاران است. مردانی مدتهاست در لیگ داخلی مبارزه نکرده و اصلاً با این هوگوها آشنایی نداشت. هوگوهایی که در لیگ استفاده می‌شود شرایط متفاوتی با هوگوی مورد استفاده در مسابقات برون مرزی دارد. ضرباتی را امتیاز می‌داد که برای خودش قابل باور نبود. چیزی که برای تکواندوکارانی که در لیگ بازی کردند طبیعی است. سجاد آمادگی بدنی بسیار خوبی دارد و اگر می‌خواهد همچنان در لیگ ادامه دهد باید به عنوان یک مبارز حرفه‌ای خود با این شرایط وفق دهد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در اردویی که از ۲۷ دی ماه آغاز می‌شود نفرات جدیدی دعوت خواهند شد، ولی این نفرات بواسطه عملکرد در لیگ دعوت نمی‌شوند، تمرکز ما روی المپیک است و بر اساس پارامترهای که مد نظر داریم تکواندوکاران به اردو دعوت خواهند شد. اسامی تکواندوکارانی هم که از لیگ یادداشت کردیم ان شاءالله برای اردوهای بعدی و مسابقات آتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
 

کد خبر 5118576

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فریبرز عسکری تیم ملی تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو دربی هندبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران والیبال انتخابات فدراسیون فوتبال لیگ برتر تکواندو فدراسیون فوتبال علی کریمی فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان