Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@09:42:10 GMT

«ثاباد» ۴۸۶ ریال برای هر سهم سود ساخت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۱۸۱۵

«ثاباد» ۴۸۶ ریال برای هر سهم سود ساخت

مجتمع توریستی و رفاهی آبادگران ایران در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه برای هر سهم ۴۸۶ ریال سود ساخت. به گزارش پول نیوز، مجتمع توریستی و رفاهی آبادگران ایران در آخرین گزارش خود با سرمایه ۲۴۰میلیارد ریالی از تحقق سود ۴۸۶ریالی برای هر سهم خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شرکت در گزارش خود به سود عملیاتی ۱۱۵میلیارد ریالی و سود خالص ۱۱۶میلیارد ریالی اشاره کرده است؛ همچنین سود انباشته آن ۱۴۴میلیارد ریال منتشر شده است.

در برآوردی که «ثاباد» از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی خود برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ دارد به فروش سهم خود از پروژه ۲۲ ویلای کیش اشاره شده است. این شرکت در نظر دارد منابع مالی اخذ شده را تا زمان شروع پروژه‌های نیمه تمام، در اوراق بهادار درآمد ثابت سرمایه گذاری کند و همچنین با فروش سهم خود در پروژه آرامش نسبت به تامین مالی بدون هزینه اقدام کند.

علاوه بر این، این شرکت مجموعه تجاری سایت کوهسنگی و پروژه مشارکتی بلوک اقامتی ۱۲۲ واحدی سایت کوهسنگی را تکمیل می‌کند و پیگیر تعهدات کاربری‌های عمومی در سایت کوهسنگی وفق نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی است. ضمنا مجتمع توریستی و رفاهی آبادگران ایران، به دنبال تثبیت کاربری گردشگری از طریق ایجاد تاسیسات روبنایی گردشگری مشتمل بر آلاچیق، کلبه سیار و ... در سایت گلستان است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت بورس اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در دومین جلسه قرارگاه آب در محل شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهر مشهد را ضروری دانست و اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به حجم مناسبت‌ها شهر مشهد میزبان زائران و مسافران بسیاری خواهد بود که در کنار گرمای هوا موضوعی قابل اهمیت است، بنابراین همان طور که تکمیل پروژه‌های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است برای تأمین مالی تکمیل پروژه‌های آبرسانی اقدامات فوری انجام شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: بالادست سدها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسؤولان اجرایی است بنابراین لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در بالادست سدها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در شهرستان باشد.

وی افزود: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست در حالی که مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز ضمن اجحاف به حق مشترکان مجاز به منابع آبی صدمه بزنند و فقط منافع خود را در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستیم تأمین کنند.

داوری ضمن اشاره و تاکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده از مصوبات قرارگاه آب تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در بالادست سدها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلاها ضمن تشکیل پرونده قضائی برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 6090737

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند