Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات شنای خراسان رضوی در مورد ضوابط و شرایط بازگشایی استخرها در خراسان رضوی توضیحاتی داد.

به گزارش قدس آنلاین، مجید مشتاق‌عشق اظهار داشت: فقط استخرهایی که مجوز بهره‌برداری از اداره ورزش و جوانان شهرستان را دارند، شامل قانون بازگشایی می‌شوند و بازرسی از مجموعه‌های آبی در زمینه ‌رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنها قسمت استخر در مجموعه‌های آبی در حال حاضر اجازه فعالیت دارد، افزود: در شیوه نامه بازگشایی قید شده که استخرها با رعایت تمامی موارد پروتکل بهداشتی از بدو ورود مراجعه کنندگان، تنها از ۵۰ درصد ظرفیت خود استفاده نمایند.

مشتاق‌عشق اظهار داشت: پروتکل بهداشتی برای مجموعه‌های آبی شامل سنجیدن میزان تب و اکسیژن مراجعه کنندگان و همچنین ضدعفونی رختکن و اطراف استخر بین سانس‌ها است که تمامی مراکز موظف به رعایت این نکات هستند.

وی درباره فعالیت قهرمانی ورزشکاران در دوره کرونا گفت: پیش از صدور مجوز بازگشایی عمومی، با مکاتباتی که از سوی هیات شنای خراسان رضوی با نهادهای مربوطه صورت گرفت، استخری را به ورزشکاران حرفه‌ای استان اختصاص دادیم تا به فعالیت بپردازند و پیش‌ از آغاز هر جلسه از تمامی آنها تست PCR می‌گرفتیم.

رئیس هیات شنای خراسان رضوی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر شنا از ۲۰ اسفندماه آغاز خواهد شد، گفت: تیم شهید هاشمی نژاد همانند سال گذشته نماینده استان در این مسابقات خواهد بود و امیدواریم همانند هر ۱۷ دوره گذشته مسابقات، جزو سه تیم برتر باشیم.

مشتاق‌عشق درباره حمایت های صورت گرفته از نماینده استان در لیگ برتر اظهار داشت: طی سالهای اخیر حمایت خوبی از سوی مدیریت شهری و اداره کل ورزش و جوانان استان از تیم ما صورت گرفته اما خراسان رضوی به عنوان پایگاه تیم ملی شنا از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و شهرستان‌هایی مانند سبزوار و نیشابور در صورت برخورداری از امکانات بیشتر، توانایی تیم‌داری در لیگ برتر کشور را دارا هستند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازگشایی استخر ها خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس

شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی دیدار و بر حل موضوعات اتباع خارجی تاکید کرد.

در این دیدار حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین استان به ضرورت توجه بیشتر و مرتفع نمودن موضوعات مبتلابه حاشیه شهر مشهد که بیشترین جمعیت اتباع در آنجا حضور دارد تأکید نمود. 

وی اظهار امیدواری کرد با شروع فعالیت مجلس دوازدهم و استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم خصوصاً نمایندگان مشهدمقدس بتوان با اهتمام بیشتر و توجه فزاینده تر موضوعات مربوط به حوزه اتباع را مرتفع نمود.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اتباع توسط این اداره کل به تشریح اولویت‌های کاری خود پرداخت و بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر در خصوص ساماندهی اتباع تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس