Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته سایت فدراسیون در حالی از سوی کمیته استیناف خبر داد که رشید مظاهری پرونده ای در این کمیته ندارد که با اعتراض باشگاه تراکتور به دو رای کمیته وضعیت در مورد این بازیکن هر دو پرونده در کمیته استیناف رفته بود.

در این خصوص علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: متاسفانه چند روز قبل یکی از روزنامه های ورزشی از قول من زده بود که رشید مظاهری بهخاطر شکایت تراکتور 4 ماه محروم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من وقتی این خبر را دیدم از مسئولان روابط عمومی فدراسیون خواستم تا این موضوع را تکذیب کنند اما فکر می کنم در توضیحات باید این لحاظ می شد که دو پرونده موجود در مورد مظاهری در کمیته استیناف بررسی شده است.

وی افزود: با توجه به شکایت باشگاه تراکتور از مظاهری بابت فسخ غیر قانونی کمیته وضعیت حکم به قانونی بودن این قرارداد داد و باشگاه تراکتور به این حکم اعتراض کرد و پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شد. ما هم پس از بررسی مدارک حکم به قانونی بودن فسخ قرارداد دادیم.

صالحی ادامه داد: این پرونده اول بود که بسته شد. اما رشید مظاهری از باشگاه تراکتور برای گرفتن مطالباتش که مبلغی بالای 500 میلیون تومان بود از این باشگاه شکایت به کمیته وضعیت کرد که این کمیته رای به پرداخت این پول از سوی تراکتور کرد. باشگاه تراکتور باز هم به این رای به کمیته استیناف اعتراض زد و ما هم این پرونده را بررسی کردیم و ما باز هم حکم تعیین وضعیت را تایید و اعلام کردیم باشگاه تراکتور باید این مبلغ را به این بازیکن بدهد. البته به نظرم این حکم رسانه ای نشده و به همین دلیل این شائبه ها به وجود آمدهکه هنوز پرونده رشید مظاهری در کمیته استیناف باز است. هیچ مورد دیگری از مظاهری در کمیته استیناف مطرح نیست و هرگز جایی نگفته ام که این بازیکن باید 4 ماه محروم شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال استقلال کمیته استیناف رشید مظاهری دروازه بان استقلال باشگاه تراکتور کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال کمیته استیناف باشگاه تراکتور رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!

به گزارش قدس آنلاین و به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرالله گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده برای رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!