Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات ارجمند «کتاب کار روابط یک‌طرفه» نوشتۀ نیل لَوِندِر، اَلِن کاوائیولا را با ترجمه احمد تصویری منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

این اثر ابتدا پدیده خودشیفتگی را به‌ طور کامل معرفی می‌کند، انواع آن را توضیح می‌دهد و زمینه‌ها و عوامل مؤثر بر شکل‌گیری آن را برای خواننده تشریح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دوم اثر راهبرد‌هایی عملی معرفی می‌شود که خواننده به کمک آن‌ها نخست چگونگی رابطه‌اش با فرد خودشیفته را تحلیل می‌کند؛ سپس برای ایجاد تغییرات موردنظرش و تبدیل کردن این رابطه یک‌طرفه و ناسالم به رابطه‌ای دوسویه و بالغانه‌تر برنامه‌ریزی می‌کند. در این کتاب خودشیفتگی به‌صورت جامع بررسی می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به خودشیفتگی در روابط عاشقانه، خودشیفتگی در روابط والدین و فرزندان، خودشیفتگی در روابط دوستانه و خودشیفتگی در محیط کار اشاره کرد.

تمرین‌های عملی زیاد کتاب باعث می‌شود فقط به اضافه کردن اطلاعات خواننده بسنده نشود. دو نویسنده کتاب متخصص روان‌شناسی هستند و در دانشگاه تدریس می‌کنند؛ دکتر کاوائیولا و دکتر لوندر، در زمینه مسائل ارتباطی و معضل خودشیفتگی صاحب‌نام هستند. آنها قبلاً کتاب پرفروشی درباره خودشیفتگی در محیط کار با نام «همکاران سمی» نوشته‌اند و در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، سمینار‌ها و کارگاه‌های سازمانی بسیار زیادی به افراد برای آشنایی با پدیده خودشیفتگی و توانمندی در زمینه رسیدگی به این پدیده کمک کرده‌اند.

کتاب جدید آنها در ۱۷۶ صفحه با قیمت ۳۸ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند در دسترس است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تازه های نشر کتاب ترجمه روابط یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حال بد آرمین زارعی روی تخت بیمارستان؛ بیماری آقای خواننده چیست؟

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904262

دیگر خبرها

  • ببینید | حال بد آرمین زارعی روی تخت بیمارستان؛ بیماری آقای خواننده چیست؟
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسأله در غزه فراهم است
  • گردهم آمدن تمام نهادهای مرتبط با ترافیک در کرمانشاه
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام