Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه جشنواره «کتاب و رسانه» سه شنبه 22 دی ماه در استودیوی شماره یک رادیو فرهنگ برگزار می شود.

 

به گزارش برنا؛ مراسم اختتامیه برگزیدگان نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه سه شنبه ۲۳ دی ماه در رادیو فرهنگ برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند پخش زنده این مراسم را روی موج اف ام زدیف۱۰۶ مگاهرتز و ای ام ۵۸۵ کیلوهرتز و از درگاه رادیو نمای این شبکه ساعت۱۷ دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است جشنواره ملی کتاب‌ و رسانه از لحاظ اهمیت کمتر از جشنواره مطبوعات نیست و به‌دلیل اینکه بخش تخصصی مطبوعات است، ارزش و جایگاه بالایی دارد. اعتبار جشنواره کتاب و رسانه، دانشگاهی است و اکثر داوران نیز از استادان برتر دانشگاهی هستند؛ پس برگزیده‌شدن در آن برای خود اهالی رسانه نیز دارای اعتبار است.

همچنین به‌دلیل رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، محدودیت‌هایی برای دعوت از اهالی پرتلاش این حوزه و مسئولان مواجه وجود داشت که دو عضو فراکسیون رسانه مجلس شورای اسلامی که سال‌ها در مطبوعات فعال بوده‌اند و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در اختتامیه دعوت شده وباتوجه به تعداد بالای برگزیدگان و شایستگان تقدیر، صرفا از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه برای حضور در مراسم اختتامیه دعوت شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتاب و رسانه نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه رادیو نما کتاب و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»