Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@05:14:44 GMT

طرح تحویل کتاب درب منازل اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۲۱۷۱

طرح تحویل کتاب درب منازل اجرا شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رحیمی مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح خدمات تحویل کتاب درب منازل گفت: با اجرای این برنامه علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند از خدمات کتابخانه‌های عمومی استان استفاده می‌کنند.   رحیمی با بیان اینکه ۱۳ کتابخانه در استان به عنوان پایلوت برای این طرح انتخاب شدند افزود: این طرح در ۹ شهرستان استان اجرا می‌شود که کتابداران کتاب‌ها را درب منزل تحویل متقاضیان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این طرح را خدمتی نوین از کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد و گفت: در این طرح متقاضیان کتاب‌های درخواستی خود را با تماس با کتابخانه‌های عمومی و یا مراجعه به سایت samanpl.ir ثبت می‌کنند و کتابداران در اسرع وقت کتاب‌ها را درب منزل تحویل می‌دهند.
مدیرکل کتابخانه‌های استان در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم در این طرح افزود: کتاب‌ها پس از مطالعه و تحویل به کتاب‌های عمومی استان در یک اتاق قرنطینه به مدت ۱۴ روز نگهداری می‌شوند و سپس به مخزن کتابخانه‌های استان وارد می‌شوند و تا ۱۴ روز این کتاب‌ها به هیچ متقاضی دیگری تحویل داده نمی‌شود.   رحیمی بیان کرد: کتاب‌ها در روز‌های فرد به دست امانت گیرندگان داده خواهد شد و این طرح حتی بعد از ریشه کنی ویروس کرونا هم ادامه دارد. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کتابخانه های عمومی ویروس کرونا کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری