Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون اشتغال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان گفت: بنگاه‌های اقتصادی گیلان ۳۷۹ میلیارد تومان درخواست تسهیلات کرونا کردند که ۳۴۰ میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علیرضا نصرتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات مربوط به بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا در سال 99 فرایند اجرایی آن انجام شده است و براساس تصمیماتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ کرده 14 رسته‌ای که بیشترین آسیب را در این دوره متحمل شدند مشمول این تسهیلات می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و کار‌آفرینی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان افزود: در حال حاضر بنگاه‌های اقتصادی استان 379 میلیارد تومان درخواست تسهیلات کردند که از این میزان، 340 میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل استان پرداخت شده است و استان گیلان با پرداخت 90 درصد از این اعتبارات در سطح کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

نصرتی با بیان اینکه این تحصیلات در دو مرحله اعمال شده خاطرنشان کرد: در تسهیلات مرحله اول که به دو شکل بود؛ بخش اول به بنگاه‌های اقتصادی که نیروی کار بیمه شده داشتند تسهیلات تعلق گرفت و در بخش دوم، کسب و کارهایی که بنا به مصوبه ستاد ملی الزاما تعطیل شدند نیز از این تسهیلات بهره خواهند برد.

استاندار گیلان: قاچاق کالا تهدید جدی برای اقتصاد کشور و اشتغال جوانان است‌اردوی جهادی "سردار دل‌ها" با محوریت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم گیلان اجرا می‌شود1100 مهندس بسیجی در کنار کشاورزان گیلانی خدمت‌رسانی می‌کنند

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به سود و شیوه بازپرداخت تسهیلات کرونایی تصریح کرد: نرخ سود این تسهیلات 12 درصد و دوره بازپرداخت آن نیز دو سال خواهد بود.

وی عنوان کرد: مطابق بررسی‌هایی که ستاد ملی کرونا انجام داد و همچنین استمرار بحث کرونا باعت شد که بعضی از کسب و کار‌ها مجدد امکان اخذ تسهیلات را پیدا کنند که حوزه گردشگری، فرهنگی و ورزشی از رسته‌های کلی هستند.

انتهای پیام/618/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان تنگستان اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان تنگستان، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برپایی همچنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم تصریح کرد: در این دیدار ۴۳۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۶۴ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۳ فقره برقراری مستمری و یک مورد حق پرستاری و تعدادی بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6100487

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • بورسیه با تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد توسط یک شرکت همه‌فن حریف
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان