Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:54:12 GMT

دینامیت» اکران می‌شود اگر...

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۳۵۳۰

دینامیت» اکران می‌شود اگر...

پخش‌کننده فیلم «دینامیت» می‌گوید، اگر سازمان سینمایی شرایط حمایتی ویژه‌ای را در نظر بگیرد می‌توان این فیلم را در آینده‌ای نزدیک اکران کرد.

فیلم «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری و زیبا کرمعلی از مدت‌ها قبل به عنوان یکی از گزینه‌هایی مطرح بود که سینمادارها برای جذب مخاطب به آن امید بسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم قرار بود آبان‌ماه اکران شود اما  با بسته شدن دوباره سینماها این مسئله منتفی شد. حالا که یک روز از بازگشایی رسمی سالن‌های سینما می‌گذرد این سوال را می‌توان پرسید که آیا صاحبان این فیلم در فاصله کم باقی مانده تا جشنواره فجر متقاضی نمایش دادن آن هستند؟

در این باره سعید خانی به ایسنا پاسخ داد:‌  اولین نکته‌ای که باید در این مورد گفت، این است که به نظر می‌رسد آنقدر از وضعیت زرد تهران و بازگشایی سینماها ذوق زده شده‌ایم که اصلاً به این فکر نکردیم قرار است چه فیلمی در سینماها اکران کنیم! و بهتر بود برنامه‌ریزی مشخصی برای اعلام بازگشایی صورت می‌گرفت.

او ادادمه داد: درباره اکران فیلم «دینامیت» هیچ مذاکره‌ای با ما نشده و آخرین صحبت ما مربوط به همان آبان‌ماه بود که پیشنهاد خود را مطرح کرده بودیم و بعد از آن هیچ حرفی زده نشده است. اینکه سینماها باز شده اتفاق خوبی است، اما چه باید کرد اگر چند روز دیگر دوباره وضعیت قرمز نشود؟

خانی درباره اینکه برخی معتقدند بهتر بود سالن‌های سینما همزمان با جشنواره فیلم فجر یا یک فیلم خوب بازگشایی می‌شدند و عده‌ای هم منع تردد از ساعت ۲۱ را عاملی منفی در فعالیت سینماها عنوان می‌کنند و آیا در این شرایط حاضر است تا پیش از جشنواره فجر فیلمی را اکران کند؟ گفت: با این شرایط خیر، چون شخصا فکر می‌کنم اگر ستاد کرونا اجازه بازگشایی سینماها را داده، بهتر بود در این شرایط سالن‌ها را باز نکنیم تا بستر آن به لحاظ تدارک یک فیلم خوب و نیز شرایط حضور مخاطب آماده شود. محدودیت ساعت مشکلی بزرگ است چون پیک کاری سانس‌های سینما ۸ و ۹ شب است. ضمن اینکه اگر سینماها با جشنواره فجر راه می‌افتادند، شرایط برای مردمی که سینما رفتن دیگر جزء تفریح  روزمره‌شان نیست مناسب‌تر بود و آن وقت فرصت کافی هم بود تا برای اکران فیلم‌ها بعد از جشنواره تبلیغ کنیم.

وی تاکید کرد: ‌با این حال اگر پیشنهادهایی که پیش‌تر به شورای صنفی نمایش ارائه کرده‌ایم مورد موافقت باشد برای اکران فیلم آمادگی داریم، چرا که منافع فیلم و سازندگان آن را هم در در این شرایط باید درنظر گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دینامیت محسن کیایی پژمان جمشیدی سعید خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید اسکندر موسوی‌زاده گفت: اغلب عشایر خوزستان به مناطق ییلاقی کوچ کردند و از استان خارج شدند، اما عده‌ای از عشایر شهر‌های دزفول و اندیمشک دچار مشکلاتی شدند.   وی با بیان اینکه جاده‌های عشایری دزفول و اندیمشک بر اثر بارندگی آسیب دیدند، افزود: این شرایط به لوازم چند خانوار عشایری در منطقه پشمینه‌زار اندیمشک خسارت زد و موجب تلف شدن تعدادی از احشام آنها شد.   موسوی زاده می‌گوید: تکمیل جاده‌های عشایری مورد تاکید است که پس از بارندگی اقدام به بازگشایی خواهد شد.   مدیرکل امور عشایر استان خوزستان ادامه داد: جاده‌های عشایری سردشت دزفول و الوار گرمسیری اندیمشک مسدود شدند و مسیر دسترسی به عشایر آیت مناطق قطع شده که در حال حاضر امکان بازگشایی مسیر‌ها وجود ندارد.   وی با تاکید بر اینکه بازگشایی جاده‌های عشایری پس از پایان بارندگی امکان‌پذیر است، گفت: مورد جدی از آسیب به عشایر بر اثر بارندگی گزارش نشده که در صورت اطلاع اقدامات لازم انجام خواهد شد.   به گفته موسوی زاده؛ بازدید از مناطق عشایری که بیشترین میزان بارندگی را در روز‌های اخیر تجربه کردند، همچنان ادامه دارد.   جمعیت جامعه عشایری که در این فصل در خوزستان ساکن هستند حدود ۴۰ هزار خانوار و ۲۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود