Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدسعید سریری مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت : ۱۷ تیم مراقبتی، هفت تیم نظارتی و ۷۵ تیم حمایتی در این شهرستان فعال هستند.

او گفت : از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۵۱۷ مورد افراد در معرض تماس نزدیک رهگیری شده و ۷۰ مورد تست سریع و ۱۸۵ مورد پی سی آر نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریری افزود: در این غربالگری‌ها ۳۱ مورد بیمار جدید از اطرافیان بیماران شناسایی و مراقبت‌های لازم ارائه و بسته‌های حمایتی نیز به آن‌ها تعلق گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر افزود: در این مدت یک هزار و ۸۷۴ مورد بازرسی از اماکن انجام شده که ۲۸۰ مورد اخطاریه صادر و ۲۰ مورد نیز بنا به دستور دادستان شهرستان پلمب شده است.

سریری ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار و ۵۱۰ نفر برای تشخیص بیماری کووید ۱۹ به مرکز ۱۶ ساعته این شهرستان مراجعه و غربالگری شدند.

او گفت: از ۷۴۷ بیمار مبتلای به کرونا در این شهرستان ۵۶۵ مورد به صورت سرپایی و ۱۸۲ نفر نیز پس از بستری در مراکز درمانی ترخیص شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر افزود: وضعیت شهرستان روانسر قبل از آغاز طرح قرمز و هم اکنون آبی است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان