Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@23:40:15 GMT

افزایش تسهیلات اشتغالزایی معلولان تایباد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۳۲۸۲

افزایش تسهیلات اشتغالزایی معلولان تایباد

رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: میزان تسهیلات اشتغالزایی معلولان تحت پوشش بهزیستی در تایباد، امسال نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش قدس آنلاین، افسانه فدایی رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۰ معلول در تایباد، ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۰ طرح اشتغالزایی دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: میزان سهمیه تسهیلات اشتغالزایی معلولان این شهرستان امسال ۲۹ میلیارد ریال پیش بینی شده که تاکنون ۱۷ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.
رئیس اداره بهزیستی تایباد ادامه داد: این نهاد حمایتی به بیش از پنج هزار خانوار با بیش از ۱۵ هزار مددجو در این شهرستان خدمات ارایه می‌کند.
فدایی بیان کرد: بهزیستی تایباد ۶۱۳ زن سرپرست خانوار را زیرپوشش خود دارد که ۲۹۳ نفر از آن‌ها زیرپوشش بیمه شهری هستند و ۱۲۷ نفر نیز از بیمه حوزه زنان روستایی برخوردار بوده و از بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر سرپرستی می‌کنند.
او تصریح کرد: این نهاد به سه هزار و ۶۸۳ معلول این شهرستان خدمات ارائه می‌کند که از این تعداد، هزار و ۶۲۸ نفر ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند و ۵۶۲ پرونده هم برای دریافت خدمات در نوبت هستند.
رئیس اداره بهزیستی تایباد به پرداخت ماهیانه مستمری به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد اشاره و تاکید کرد: ماهیانه افزون بر سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی تایباد مستمری پرداخت می‌شود.
فدایی اظهار کرد: این شهرستان ۱۹ خانواده دارای سه عضو معلول و ۱۳۰ خانوار دارای ۲ عضو معلول دارد و امسال سه واحد مسکونی شهری و روستایی به معلولان این شهرستان واگذار شده است و تا آخر سال هم ۱۰ واحد مسکونی دیگر به این افراد واگذار خواهد شد.
او افزود: در حال حاضر ۹۷ مرد سرپرست خانوار و پنج زن سرپرست خانوار دارای معلولیت در این شهرستان فاقد مسکن هستند.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی تسهیلات اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان مجموع اعتبار جذب شده در زمینه اشتغالزایی شهرستان فریدن بوده که زمینه اشتغال هزار و ۷۱۶ نفر فراهم شده است. در سال ۱۴۰۲ نیز هزار و ۲۰۰ نفر با اعتبار جذب شده و پرداخت تسهیلات ۱۶۲ میلیاردتومانی مشغول کار و فعالیت شدند.


عباس نصیری بخشدار بخش زنده رود فریدن نیز گفت: تلاش شده است با پرداخت تسهیلات کم بهره در سطح روستا‌های بخش زنده رود این شهرستان و ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی، زمینه کار و فعالیت را برای کارآفرینان، مردم روستا و جوانان فراهم سازیم که این امر در سال جاری با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با جدیت بیشتری در جهت پویایی اقتصاد روستا‌ها پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اصغر احمدی تولید کننده و کارافرین روستای چهلخانه فریدن گفت: ۵ کارگاه خیاطی در سطح روستا‌های شهرستان فریدن و شهرستان‌های های همجوار با محوریت کارگاه روستای چهلخانه مشغول فعالیت هستند که در همین راستا برای ۱۵۰ نفر از مردم روستا بویژه بانوان اشتغالزایی صورت گرفته است.

این تولید کننده پوشاک افزود: از صفر تا صد فرایند تولید پوشاک شامل بُرش، خیاطی، سنگ‌شور و بسته بندی در روستا صورت می‌پذیرد و در نهایت پوشاک تولیدشده به سراسر شهر‌های کشور ارسال و همچنین به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه