Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در یک برهه ، کشور نیاز زیادی به ماسک داشت به طوریکه حتی بعضی از سودجویان اقدام به واردات ماسک های بی کیفیت و غیراستاندارد کرده و آن را با قیمت بالایی در اختیار مردم قرار می دادند.

وی افزود: اکنون به جایی رسیده ایم که نه تنها در کشور دیگر مشکل ماسک، پارچه ماسک، نیروی کار، دستگاه و تجهیزات تولید ماسک نداریم بلکه باید برای ماسک های تولیدی اضافی چاره جویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بیان یک نمونه از این تولیدکنندگان اشاره کرد و اظهار داشت: یک تولیدکننده ماسک در شهرک صنعتی بهارستان اقدام به تجهیز کارگاه با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومان کرده که اکنون شکایت دارد که تولیدات خوبی دارد ولی در مقابل فروشی از این تولیدات ندارد.

ترکاشوند تاکید کرد که برای رونق تولید بایستی فروش رونق داشته باشد.

جهش تولید و رونق اقتصادی نیازمند جهش صادرات است

رییس بسیج اصناف استان البرز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری  مبنی بر جهش تولید و رونق اقتصادی، گفت: برای رسیدن به این هدف بایستی مسوولین ساز و کاری را فراهم کنند تا راه صادرات این محصول باز شود که اگر راه صادرات باز شود تولید نیز راه خود را پیدا می کند.

وی یکی از مشکلات اساسی در تولید ماسک را در این روزها، بازده نزولی این تولیدات دانست و ادامه داد: اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی ماسک ها را در انبارها دپو کرده اند.

ترکاشوند قیمت کنونی هر عدد ماسک سه لایه را ۶۰۰ تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این نرخ پایین ترین قیمت برای ماسک است و پایین تر از این قیمت ضرر است.

به گفته رییس سازمان بسیج اصناف کشور اکنون روزانه ۱۷ میلیون عدد ماسک بهداشتی و استاندارد در کشور تولید می شود.

برچسب‌ها ماسک جهش تولید اصناف سازمان بسیج مستضعفان استان البرز پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک جهش تولید اصناف ماسک جهش تولید اصناف سازمان بسیج مستضعفان استان البرز اخبار کنکور جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل پتروشیمی گچساران گفت: محصول تولیدی این مجتمع بزرگ صنعتی، اتیلن است که برای تامین نیاز صنایع جانبی وارد لوله اتیلین غرب کشور شد.
مصدقی فر افزود: سالانه یک میلیون تن اتیلن و ۸۴ هزار تن برش پروپان در این مجتمع تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه مجتمع پتروشیمی گچساران با سرمایه گذاری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد یورو ساخته شده است اضافه کرد: مراحل طراحی و ساخت این صنعت به دست متخصصان داخلی اجرا شده است.
 مدیرعامل پتروشیمی گچساران با اشاره به اینکه ۸۳ درصد از تجهیزات بکار رفته در این مجتمع ساخت داخل است گفت:۷۰ شرکت دانش بنیان داخلی در ساخت این مجتمع نقش داشته اند.
مصدقی فر افزود: بومی سازی مجتمع پتروشمی گچساران دست کم ۲۶۹ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته است.
وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ تن در قسمت‌های مختلف این مجتمع مشغول بکار هستند اضافه کرد: میزان اشتغال غیر مستقیم آن نیز ۴ هزار نفر برآورد شده است.
دو صنعت جانبی پتروشیمی در استان در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها زنجیر تولید فراورد‌های گازی استان تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم