Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@15:03:37 GMT

پایان کار دزد همه فن حریف آبادان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۴۶۰۷

پایان کار دزد همه فن حریف آبادان + عکس

سارق سابقه دار که در آبادان دست به انواع سرقت در شهر می زد در عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل با توجه به افزایش سرقت های موتورسیکلت و داخل خودرو تیمی از ماموران کلانتری 11 ولیعصر برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

ماموران در اقدامات ابتدایی محل هایی را که در آن سرقت ها رقم خورده بود را مورد بررسی قرار دادند که خیلی زود سرنخی از سارق سابقه دار که در گذشته نیز به خاطر سرقت دستگیر شده بود شناشایی و ردیابی های برای دستگیری وی در مخفیگاهش کلید زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران کلانتری 11 ولیعصر با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی وسایل سرقتی و یک موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

بنا بر این گزارش، متهم با اعتراف به سرقت هایش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق سابقه دار سرقت اخبار حوادث عکس دزد آبادان عملیات پلیسی همه فن حریف سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز تجاوز جنسی آزار شیطانی بازیگر سینما و تلویزیون سقوط هواپیما آزار و اذیت قتل تهران کرونا خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس