Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تامین مسکن برای نیازمندان و محرومان تحت حمایت یکی از ارکان های اصلی فعالیت های کمیته امداد است.

وی افزود: در 9 ماهه  امسال 906  واحد مسکن برای نیازمندان شهری و روستایی تحت حمایت خرید یا احداث شده است که بطور متوسط روزانه 3 واحد را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 1511 واحد مسکن مددجویی نیز در سطح استان تعمیر و مرمت شده است که بطور متوسط روزانه 5 واحد مسکونی را تعمیر کرده ایم.

کلامی، مسکن را یکی از ابعاد مهم توانمندسازی مددجویان دانست و گفت: خانه‌دار کردن خانواده‌های تحت حمایت نقش زیادی در خودکفایی آنان خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با وجود تکانه های شدید اقتصادی و افزایش قیمت مصالح ساختمانی، تعهدات خود را نسبت به تامین مساکن مددجویی انجام داده ایم.

انتهای پیام/60001

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مسکن کمیته امداد تبریز مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس محمد کلامی فارس تبریز مصالح ساختمانی مددجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رسول عطائی افزود: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

او اضافه کرد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی