Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌نشین شهر اراک اظهار کرد: امروز یک بازدید میدانی از مناطق شهرک علی بن ابی‌طالب(ع) مشهور به فوتبال و کوی سجادیه معروف به باغ خلج داشتیم که متأسفانه فضای خوبی در این مناطق مشاهده نشد.

وی با اشاره به نتیجه این بازدید میدانی افزود: پیرو این بازدید قطعاً یک جلسه با کلیه مسئولین، فعالین و دستگاه‌های مختلف برای پیگیری مشکلات این مناطق برگزار خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: متأسفانه مشکلات این مناطق بسیار زیاد است و قطعاً از عهده یک یا دو دستگاه برنخواهد آمد و باید در خصوص رفع این مشکلات هم‌افزایی و همکاری جدی با سایر دستگاه‌ها صورت بگیرد.

 

موسوی با تأکید بر رفع مشکلات این مناطق گفت: خانه‌هایی که در این مناطق ساخته شده از استحکام لازم برخوردار نیست و بدون رعایت اصول و استانداردها ساخته‌شده‌اند که باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود چراکه رفع مشکلات مردم این مناطق باید جزء اولویت‌ها باشد و نظام جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها نشان داده خدمات باید برای همه باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف انجام شود و همت‌ها برای رفع مشکلات این مناطق به‌کارگیری شوند قطعاً شاهد آثار و برکات در این مناطق خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی فوتبال اراک مناطق حاشیه نشین مشکلات این مناطق رفع مشکلات دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیازمند مقام سازی هستند
  • پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است
  • رفع مشکل اسکان عشایر کوچ‌نشین سملقان با پیگیری دستگاه قضایی
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • وضعیت روستاهای حاشیه دز در اهواز تحت کنترل است
  • عادی بودن وضعیت روستاهای حاشیه رودخانه دز در مقطع اهواز
  • جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است