Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و معابر روستایی شهرستان اردستان خبر داد.

سیدصادق طباطبایی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۲۰ روستای دارای سکنه در شهرستان اردستان وجود دارد که حدود ۹۰ روستای آن دارای طرح هادی است که بنیاد مسکن به ارائه خدمات به ساکنان آن ها توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو دیداری که با مسئولان بنیاد مسکن کشور داشتیم و دستور معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مبلغ ۷ میلیارد ریال قیر و ۳ میلیارد ریال وجه نقد برای بهسازی معابر روستایی شهرستان اردستان اختصاص یافت. اعتبارات قیر یارانه ای فرصت خوبی برای بهسازی محیط های معابر روستایی در راستای ارتقا بهداشت محیط عمومی برای تثبیت جمعیت در روستاها است.

طباطبایی نژاد گفت: با رایزنی هایی به عمل آمده افرادی که ساکن روستاها هستند و مسکن ندارند بنیاد مسکن مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم درصد و ۱۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می کند. این تسهیلات محدودیتی ندارد و از بنیاد مسکن خواستیم نسبت به شناسایی افراد فاقد مسکن در مناطق روستایی اقدام کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کمیسیون تلفیق مشغول بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ است و صحن علنی بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگان پیشنهادات خود را مطرح می کنند که مورد بررسی قرار می گیرد.

طباطبایی نژاد در خصوص حمایت نمایندگان مجلس درباره تحریم واکسن های آمریکایی و انگلیسی کرونا گفت: روز گذشته بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از تولید واکسن کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و موسسات علمی و دانش‌بنیان حمایت کردند و از دولت خواستند واردات واکسن‌های ساخت آمریکا، انگلیس و فرانسه را ممنوع کند.

وی در ادامه به وقایع اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: تصرف کنگره آمریکا توسط معترضان و فرار خفت بار سناتورهای آمریکایی از زیرزمین ها و دالان های مخفی نشان از تصدیق بیانات مقام معظم رهبری دارد که قدرت شیطانی آمریکا در حال افول و اضمحلال و نابودی است و خداوند وقایع ۸۸ ایران و بی ثباتی هایی را که در ایران باعث شدند را بر سر خودشان آورد که نشان از به هم خوردن قدرت پوشالی آمریکا در جهان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معابر روستایی استانی شهرستانها استانی سیاسی میلیارد ریال برای بهسازی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل