Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام دانشگاه پیام نور ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) از فردا، ۲۳ دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری (بهمن ماه) مقطع کارشناسی پیوسته سال ۱۳۹۹ در این دانشگاه برای نیمسال دوم ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از فردا، ۲۳ دی ماه آغاز و تا ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان افزود: نودانشجویان دانشگاه پیام نور لازم است با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس: http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور بیان کرد: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

وی تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.
-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
-تصویر مدرک دیپلم متوسطه
-دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ثبت نام دانشگاه پذیرش دانشجو بدون کنکور پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور فردا با رقابت 8 هزار و 412 نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد 6716 نفر زن و 1696 نفر مرد هستند.

نرگس معصومی مفرد با بیان اینکه این آزمون در 6 شهر استان برگزار می شود افزود: در شهرستان بیرجند این آزمون در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور، طبس در دانشگاه آزاد،  فردوس و بشرویه  در مدارس این شهرستانها ، قاین در مدارس و دانشگاه پیام نور و نهبندان در دانشگاه پیام نور  برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه آزمون راس ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 12 به پایان می رسد، گفت: مشاغل این آزمون شامل مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی ، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی تربیت بدنی و سلامت است .

 مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و اعلام نتایج این آزمون به  سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی : hrtc.ir  مراجعه کنند. 

 

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی