Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

ورودی دوم ایستگاه مترو کمیل در آستانه تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمود یوسفی مجری خط ۷ با اعلام این مطلب گفت: ایستگاه کمیل دوازدهمین ایستگاه در خط ۷ مترو به شمار می‌آید؛ این ایستگاه سال ۱۳۹۷ مورد بهره برداری قرار گرفت و در آن زمان ورودی غربی ایستگاه به روی شهروندان گشوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما این ایستگاه آمادگی آن را دارد تا با حداکثر ظرفیت در خدمت شهروندان بوده و ورودی شرقی آن نیز پذیرای مسافران مترو باشد.

مجری خط ۷ در ادامه افزود: افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل از جمله مطالبات جدی شهروندان منطقه ۱۱ بوده و زمینه استفاده از شبکه حمل و نقل ریلی را تسهیل می‌کند. با بهره‌برداری از ورودی شرقی ایستگاه کمیل، ظرفیت پذیرش مسافران در ایستگاه مذکور بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت. به موازات افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل، ۸ رشته پله برقی ۱۰۰ درصد ساخت داخلی نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

همچنین برای تسهیل دسترسی افراد کم توان جسمی و حرکتی نیز ۲ دستگاه آسانسور در این ورودی نصب شده که همزمان با افتتاح ورودی شرقی به کار خواهد افتاد.

گفتنی است ورودی شرقی ایستگاه کمیل و تجهیزات و امکانات جانبی آن در کمتر از ۲ سال با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ساخته شده و آماده خدمت رسانی به مسافران متروی تهران است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خط 7 مترو تهران ایستگاه کمیل بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر