Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: مراکز درمانی ملکی سازمان با کمبود پزشکان متخصص مواجه است و برخی مشکلات در این زمینه پیش روست که از به‌کارگیری پزشکان متخصص به شدت در مضیقه هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از سازمان تامین اجتماعی، قادر برجی با اشاره به اجرای بیش از 10 پروژه بزرگ در سطح استان در این شرایط سخت و دشوار شیوع بیماری کرونا و همچنین شرایط بد آب و هوائی استان اظهار داشت: تا قبل از پایان امسال حداقل 5 پروژه افتتاح و در اختیار بیمه شدگان سازمان و سایر مردم استان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراکز درمانی ملکی سازمان با کمبود پزشکان متخصص مواجه است، اظهار کرد: در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و تعامل لازم را داریم اما برخی مشکلات در این زمینه پیش رو است که از به‌کارگیری پزشکان متخصص به شدت در مضیقه هستیم.

 برجی مهمترین نیاز و مطالبات بیمه شدگان سازمان در بخش درمان تامین اجتماعی استان را یادآور شد و کانونها را بهترین محل برای انعکاس مسائل و مشکلات بیمه شدگان عنوان کرد.

وی گفت: با وجود بیش از ده پروژه بزرگ در دست احداث و شرایط خاص بیماری کرونا و بدی آب و هوا،  اجرای پروژه ها از روند پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

برجی افزود: سه پروژه عظیم از جمله پروژه کلان اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و بخش دیالیز تا اواسط اسفند ماه امسال افتتاح می‌شود.

صدیف بدری نیز در این نشست ضمن تقدیر و تجلیل از اقدامات صورت گرفته و همچنین قدردانی از زحمات و تلاش های کادر درمان و سایر کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، گفت: اقدامات بسیار عظیمی در حوزه عمران و توسعه درمان استان صورت گرفته است.

آخرین وضعیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر اعلام شد + فیلمتداوم شرایط وخیم کرونایی در انگلیس/ بیمارستان‌های لندن در آستانه انفجاررئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی: براساس چه اولویتی در شرایط کرونایی قرار است بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد تخریب شود؟

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه با اشاره به موارد مطرح شده از سوی مدیر درمان استان از جمله افزایش تخت های بیمارستان سبلان اردبیل و ارس پارس آباد، توسعه تخت های بخش ویژه، احداث درمانگاه های شهرستانهای گرمی و نمین، و استانداردسازی و ارتقای هتلینگ مراکز درمانی ملکی سازمان، ضرورت خرید درمانگاه شماره 2 اردبیل، افزایش طبقات درمانگاه محوطه بیمارستان سبلان و همچنین ایجاد برخی بخش ها از جمله، بخش سرطان و خون شناسی و آنژیو پلاستی و غیره را از مطالبات بحق بیمه شدگان دانست.

مهندس برنجیان رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان برگزاری چنین جلساتی را موجب دلگرمی بازنشستگان در جهت حل مشکلات آنان عنوان و از مدیر درمان به سبب ادای احترام و تکریم به قشر بازنشسته به ویژه در زمان های مراجعه به مراکز درمانی ملکی سازمان قدردانی کرد.

یعقوبی جدید رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اردبیل نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تجلیل از مدیر درمان، کادر درمانی و سایر کارکنان مراکز درمانی که در این دوران سخت و طاقت فرسای وجود بیماری کرونا جانفشانی و ایثار کردند، گفت: در این دو سال اخیر پروژه های قابل توجهی در اختیار بیمه شدگان سازمان برای بهره برداری و استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: کانون ها نیز در کنار اهتمام و تلاش مضاعف مدیریت درمان استان برای رسیدن به اهداف عالی سازمان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی پزشکان متخصص بیمه شدگان مدیر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن