Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی صرف‌نظر از اینکه آیین‌نامه اجرای قانون چگونه تهیه و تدوین شده، به صورت صددرصد قانون لغو تحریم‌ها را به لحاظ فنی اجرا می‌کند.

قدس آنلاین: بهروز کمالوندی روز دوشنبه با اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، اظهارکرد: سازمان انرژی اتمی کار فنی خود را طبق این قانون دنبال می‌کند و صرف نظر از اینکه آئین‌نامه اجرای قانون چگونه تهیه و تدوین شده، ما در حال اجرای موضوعات فنی قانون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران افزود: در شرایط فعلی کارها به نحوی پیش می‌رود که سازمان انرژی اتمی به طور صددرصد خواسته‌های قانونی را به لحاظ فنی اجرا می‌کند.

کمالوندی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اخراج بازرسان‌آژانس در صورت عدم اجرای تعهدات طرفهای مقابل گفت: براساس این قانون اگر تحریم‌ها لغو نشود در موعد مقرر اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی متوقف می‌شود و این به معنای اخراج بازرسان آژانس نیست.

وی با یادآوری سطوح مختلف بازرسی‌های آژانس گفت: بخشی از بازرسیهای آژانس بازرسی پادمانی و بخش دیگر طبق پروتکل الحاقی است و در صورت توقف اجرای پروتکل الحاقی بازرسی‌های مربوط به پروتکل الحاقی قطع می‌شود.

معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: سازمان انرژی اتمی بر اساس قانون غنی‌سازی ۲۰ درصد را اجرا کرده که به اطلاع آژانس بین المللی انرژی اتمی رسیده و نصب سانتریفیوژ IR2M هم آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها سازمان انرژی اتمی پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی جی تی اِن، آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای سفر آتی «رافائل گروسی» مدیرکل این نهاد به ایران را تأیید کرد.

آژانس یین‌ المللی انرژی اتمی در بیانیه خود تأیید کرد که رافائل گروسی ۶ و ۷ ماه می (۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه) برای دیدار با مقام‌ های ایران به این کشور سفر می‌کند.

در بیانیه صادره از سوی آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی در این خصوص آمده است: می‌ت وانیم تأیید کنیم که مدیرکل «گروسی» در روزهای ۶ تا ۷ ماه می برای دیدار با مقامات ارشد ایرانی در ایران خواهد بود.

این در حالیست که منابع آگاه پیشتر اعلام کرده بودند که قرار است «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6093490

دیگر خبرها

  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها