Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:31:35 GMT

سکانس‌هایی از فیلم زیر نظر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۷۲۷۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته و محصول سال 1397 است. محسن پس از خرید به خانه باز می‌گردد و متوجه می‌شود مبلی که امید روی آن نشسته، سوراخ شده و امید را مقصر می‌داند، مهشید همسر محسن به این مبل بسیار علاقه دارد و او در حال برگشت بدون برنامه ریزی قبلی از سفر شمال است، محسن و امید تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکل را حل کنند اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، آزاده صمدی، ريما رامين فر، سامیه لک، امیر نوری، سياوش چراغی پور، علیرضا استادی، عباس جمشیدی فر، سیاوش مفیدی، شیما نیک‌پور و... در این فیلم مقابل دوربین اشکان اشکانی بازی کردند. امیر توسلی موسیقی متن این فیلم را ساخت و سیامک مهماندوست این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای استیضاح ترامپ کاظم صدیقی فائزه هاشمی سکانس طلایی سکانس برتر سینما مجید صالحی رضا عطاران ریما رامین فر مهران احمدی امیر جعفری آزاده صمدی امیر نوری سامیه لک ویدیو فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سکانس از قسمت جدید اکازیون و گریم عجیب و خبرساز بازیگر مرد این سریال در فضای مجازی بحث‌برانگیز شد و واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

سریال اکازیون Occasion محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی، درام می‌باشد و به کارگردانی مسعود اطیابی در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در سریال اکازیون بازیگرانی، چون غلامرضا نیکخواه، هادی کاظمی، ایمان صفا، سام نوری، سمانه پاکدل، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: برترین‌ها

tags # تلویزیون سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان