Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در همایش تبیین برنامه ها و ارتقاء کیفی فعالیت های گزینش بانک گفت: امر گزینش «حق الناس» است و باید مراقب باشیم تا حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، حبیب اله رشید ارده در این همایش که با حضور حسن مونسان عضو هیأت عامل و معاون شعب، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی، مهدی ملک مجد رییس اداره کل گزینش و دیگر مدیران و رؤسای ادارات امور شعب استان ها و اعضای هسته گزینش و گزینشگران بانک به میزبانی اداره کل گزینش برگزار شد؛ با تبریک سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) در امر تشکیل گزینش افزود: افرادی که کار گزینش را انجام می دهند باید افرادی دلسوز، امین، متعهد و واقف به شرح وظایف خود باشند تا با انتخاب و گزینش آن ها، نیروهایی سالم و پاکدست وارد سازمان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اصلی ترین محور توسعه هر سازمانی را نیروی انسانی کارآمد آن عنوان و تصریح کرد: نیروهای انسانی باید ماهر و توانمند باشند تا سرمایه های آن سازمان تبدیل به درآمد و سودآوری شوند.

رشید ارده با تاکید بر اینکه بالاترین شاخص شناسایی و تمایز افراد در گزینش ها، ایمان به خداوند متعال و وجدان درونی انسان است؛ ابراز کرد: این عوامل برای گزینشگر بسیار مهم هستند و باید به عنوان عوامل بازدارنده و سلامت کاری مدنظر قرار گیرند.

عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره گزینش بیان کرد: «میزان در گزینش، حال فعلى افراد است». ممکن است خطاهای جزیی هم از افراد سر بزند که اگر با موازین نظام در تضاد نباشد؛ می توان از آن ها چشم پوشی کرد.

وی با تاکید بر این که وظیفه گزینشگران بسیار سنگین بوده و سختی کار گزینش همتراز با اجرای عدالت است، خاطرنشان کرد: اگر امروز ما گزینشگران حق افراد را ضایع نکنیم؛ زمانی که این افراد وارد سیستم شوند نیز حقی از مردم ضایع نخواهند کرد.

همچنین حسن مونسان عضو هیأت عامل و معاون شعب بانک نیز در این همایش به نقش مهم گزینش و خلوص نیت و فداکاری گزینشگران در استان ها اشاره کرد و گفت: دقت و انجام گزینش صحیح و بروز رسانی فرآیندهای منابع انسانی بسیار حائز اهمیت است.

محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی نیز با اشاره به توصیه‌های امام علی(ع) به مالک اشتر در استخدام کارگزاران که فرمودند «در کارهای کارگزارانت اندیشه و تأمل کن و پس از آزمودن آن ها، ایشان را به کار گمار» گفت: ارتباط و تعامل ادارات کل گزینش و سرمایه انسانی بسیار نزدیک است. همچنین انسجام، دقت و سرعت همکاران گزینشگر در انجام مراحل گزینش و آزمون بسیار مهم و از ویژگی های خاص و برجسته عملکرد آنان در این دوره است.

در پایان نیز اداره کل گزینش به بررسی تخصصی عملکرد نیروهای خود در ادارات امور شعب استان ها پرداخت و ضمن انتخاب و معرفی گزینشگران برتر، مدیران اداره کل گزینش هم به سوالات و دغدغه های افراد حاضر پاسخ دادند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی بانک ملی پول نیوز نیروی انسانی عدالت سودآوری عضو هیأت عامل و معاون اداره کل گزینش منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بر تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال مربوطه به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد.

سیروس ابراهیمی سیزدهم اردیبهشت ماه در جلسه‌ی بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه استان، اظهار کرد: اعتبار مربوط به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده پرداخت ۷۰ درصدی بوده که امیدواریم با توجه به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیمی گفت: در جزء چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد