Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی رحمتی رئیس مرکز بسیج صداوسیما با صدور پیامی درگذشت حامد رحیم پور موسس جشنواره مدرسه را تسلیت گفت.

متن این پیام از این قرار است:

«وقتی نزدیک بیست روز پرفراز و نشیب را در بستر بیماری طی کرده بودم که گاهی آن قدر سخت شده بود که بیشتر به مرگ و قیامت فکر کنم و ناگهان خبر بیاید که حامد رحیم پور پرید، بهت تمام وجودم را فرا می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار یکی خارج از نوبت به صف زده و زود پریده است.

از روز اولی که دیدمش زمان زیادی نگذشته است؛ نزدیک به سه سال پیش بود. چهره ای آرام، مطمئن و دوست داشتنی داشت. از آن دسته آدم ها که احساس می کنی جان می دهند برای یک عمر رفاقت. دوست داری برشان داری برای خودت؛ بهانه ای جورکنی که زمان بیشتری را با او بگذرانی؛ گاهی بیایند چند کلمه ای حرف بزنند تا آرامشی که دارند در دل و جان تو هم بنشیند.

حامد سی سال داشت که رفت. سی ساله که بودم اصلاً به آینده نزدیک، ببخشید به مرگ فکر نمی کردم نه اینکه آگاه نباشم نه، تصورم این بود که تازه اول کار است و تلاش و فرصت ها را باید برای تغییر قدر دانست و انگارنه انگار که همه چیز ممکن است خیلی زود تمام شود و تو هنوز فرصت نکرده باشی آن تکلیفی را که احساس می کنی بر دوش داری، به درستی انجام دهی.

حامد سی سال داشت اما اسیر هیجانات سی سالگی نبود و وقتش را برای کارهای یک زندگی معمولی تلف نکرد، زندگی ای کـه می توانست برای او با رفـاه و آرامـش تـوأم بـاشد. بدون دغدغه نوجوانان و بدون دغدغه یاد دادن، شاید قلبش آرام تر می گرفت و کم تر بی تابی می کرد.

حامد برعکس من و شاید بخش عمده ای از نسل ما که می خواستیم و باور داشتیم که باید مسئول همه چیز باشیم تا همه کس و همه جا را عوض کنیم، بر روی یک کار اثرگذار متمرکز بود؛ جشنواره فیلم مدرسه و معلمی با همه سختی ها و روی هوا و زمین مانده ها. مربی و معلم مدارس علامه حلی باشی؛ دانشجو و دانش آموز برجسته ای بوده باشی، اهل تکلیف و دلسوزی باشی و کلی مسئول ریز و درشت هم بشناسندت ولی خیلی در قیدوبند وضعیت مالی و ثباتی که اغلب آدم ها در دهه سی زندگی دنبالش هستند نباشی و از مسیرت منحرف نشوی؛ از این دست آدم ها کم پیدا می شود. حامد این طور بود. باور داشت جشنواره فیلم مدرسه و باشگاه هنر و رسانه نوجوان مرکز دنیاست. حالا میراث او در سی سالگی چیزی شبیه کار سهروردی است هرچند کوتاه بود اما ماندگار خواهد ماند. حامد رفیق یک عمر بود کاش کمی بیشتر فرصت درکش را داشتیم.»

حامد رحیم پور از فعالان جوان و شاخص حوزه تعلیم و تربیت و عرصه هنر و رسانه، غروب روز جمعه ۱۹ دی به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

در کارنامه وی، تاسیس جشنواره مدرسه، تاسیس و مدیریت موسسه هنر و ما، تاسیس و عضویت هیات مدیره آکادمی برش، عضو هیات امنای بنیاد فرهنگی برهان، نایب رئیس شورای سیاستگذاری باشگاه هنر و رسانه نوجوان صداوسیما و مدیریت شبکه سازی خانه نوآوری تعلیم و تربیت مشاهده می‌شود.

کد خبر 5119475 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز بسیج رسانه ملی محمد مهدی رحمتی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران شبکه پنج سیما دیدن این فیلم جرم است سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فیلم کوتاه جشنواره فیلم عمار فیلم سینمایی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان حسین مسافر آستانه هنرهای تجسمی جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری با صدور پیامی درگذشت غمبار و تأسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

در این پیام آمده است: درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تأثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه ۲۵ در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده‌اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

کد خبر 6096770

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • رفع بیش از ۳۹ هزار مورد رفع قطعی گاز در استان قزوین
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور