Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:14:29 GMT

کشف 100میلیارد ریال کالای قاچاق در سروآباد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۸۶۳۱

کشف 100میلیارد ریال کالای قاچاق در سروآباد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات انتظامی استان کردستان، سردار علی آزادی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان سروآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از جا به جایی محموله کالا قاچاق توسط قاچاقچیان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند وبا همکاری پلیس مرزبانی شهرستان مریوان محل تردد قاچاقچیان شناسایی و در عملیاتی هوشمندانه آنان را غافلگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران بارهای خود را رها کرده و متواری شدند که در بازرسی به عمل آمده از بارهای به جا مانده تعداد ۱۴ دستگاه تلویزیون، ۳۰۹ هزار نخ سیگار، یک هزار و ۸۰۰ ثوب البسه، ۱۰ دستگاه ماینر و ۱۰۱ رأس دام قاچاق کشف شد.

آزادی خاطرنشان کرد: کشف ۳۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ،۲۴۰ جفت کفش، پنج هزار پاکت تنباکو و توتون، ۱۲۰ قوطی سموم کشاورزی ،۴۰ باند خودرو، دو دستگاه چرخ گوشت، ۴۰ دستگاه مانیتور خودر و،۱۴ تخته پتو، ۱۲ عدد کیف ،۷۵ کیلو مغز فندق ،۲۱ کیلو بادام هندی، پنج دستگاه دریل برقی، ۳۹ عدد انواع حوله و کشف بیش از هفت هزار اقلام ممنوعه از دیگر موفقیت‌های مأموران انتظامی شهرستان سروآباد در این عملیات بوده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه تلاش در راستای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد؛ تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کد خبر 5119625

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق قاچاق کالا شهرستان سروآباد علی آزادی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی آیت الله مصباح یزدی شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر