Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در راستای حمایت از فعالیت ها و مشاغل غیر دولتی به شدت آسیب دیده از شیوع کرونا، کسب و کارهای حوزه های"فرهنگ، هنر و رسانه" نیز می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده این بانک استفاده کنند.
متقاضیان واجد شرایط مجازند برای اخذ این تسهیلات تا پایان دی ماه جاری در رسانه کار ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باز پرداخت اقساط تسهیلات فوق، از اول خرداد ماه سال 1400 خواهد بود.
از جمله فعالیت ها و مشاغل فرهنگی مشمول این طرح می توان به مشاهیر، مفاخر، برندگان جوایز معتبر و برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنواره های کتاب، ناشران، کتاب فروشان، چاپخانه ها، آژانس های ادبی، وارد کنندگان کتاب و استارتاپ ها و شتاب دهنده های حوزه کتاب اشاره کرد.
همچنین موسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت، مدرسان، مربیان و فعالان قرآنی، دفاتر خدمت زیارتی، تماشاخانه های تئاتر و گروه های موسیقی، گالری تجسمی، آموزشگاه های آزاد هنری، شرکت ها و موسسات تهیه تولید و تکثیر آثار صوتی و سینمایی، سالن سینما، تهیه کنندگان فیلم و آموزشگاه های آزاد سینمایی، روزنامه ها، هفته نامه ها و دیگر نشریات، کانون های آگهی و تبلیغاتی و چاپخانه ها اشاره کرد.
تسهیلات این طرح در قالب عقد مرابحه عام به صورت یک مرحله ای با نرخ سود 12 درصد و طی اقساط 24 ماهه پرداخت می شود.

پربیننده ترین از نظر تخصصی ارز ۴۲۰۰تومانی را قبول ندارم/ باید مراقب شوک حاصل از حذف ارز یارانه‌ای باشیم فرایند انتقال چک در قانون جدید/ سقف اعتباری صدور چک بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ حساب‌های اجاره‌ای به زودی مسدود می‌شود توقف رشد پول در کشور امکان ثبت اختیاری چک در سامانه صیاد/ چک‌ها طبق روال سابق کارسازی می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تئاتر دی ماه قرآن موسیقی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران

اهالی رسانه صبح امروز ضمن حضور در آیین تکمیل پروژه تحکیم بزرگراه آزادگان و تعریض بزرگراه لشگری در نشست خبری مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران شرکت کردند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075881 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید