Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر لزوم تسهیل زیارت عتبات عالیات برای زائران تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب این مطلب را در نشست شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که با مدیرعامل شرکت مهر و ماه و رییس سازمان حج و زیارت برگزار شد، عنوان کرد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت مهر و ماه گزارشی از فعالیت ها و سرمایه گذاری های این شرکت در شهرهای زیارتی درعتبات عالیات ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت مهر و ماه با مشارکت بانک ها و سرمایه گذاران داخلی و عراقی در راستای سیاست های سازمان حج و زیارت برای فراهم کردن امکانات مناسب در جهت تسهیل اسکان زائران درعتبات عالیات راه اندازی شده است. 
محمد حسین ترابی زاده مدیرعامل شرکت مهر وماه با اشاره به سرمایه گذاران ایرانی و عراقی هتل بین المللی کوثر و قصرالجنان در نجف اشرف، از تجهیز 95 درصد هتل کوثر و آمادگی برای پذیرایی از زائران در صورت راه اندازی سفرهای زیارتی به عتبات عالیات خبرداد.

علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت نیز از گسترش فعالیت های این شرکت با جذب  سرمایه گذاری های جدید استقبال کرد.

نواب نیز خاطرنشان ساخت: مدیریت بهره برداری و منافعی که با برنامه ریزی مناسب از اینگونه فعالیت ها حاصل خواهد شد از جمله راهکارها برای تسهیل زیارت زائران ایرانی است.
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین به برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق در روزهای آینده در ایران اشاره کرد و از رایزنی با طرف های عراقی در خصوص امکان از سرگیری مجدد سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سفر زائران عراقی به کشورمان خبر داد.
رشیدیان گفت: سازمان حج و زیارت دراین خصوص با وزارتخانه های بهداشت و کشور نیز درحال رایزنی است تا در صورت موافقت طرف های ذی ربط ایرانی و عراقی مقدمات اعزام زائران به عتبات را به صورت محدود فراهم کند.
این جلسه با گزارش آقای مهران فرشید مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت از اقدامات صورت گرفته برای احداث بنای یادمان شهدای مکه مکرمه و منا در بهشت زهرا(س) و آخرین وضعیت شرکت تعاونی مصرف کارکنان این سازمان ادامه یافت.
حجت الاسلام والمسلمین نواب و آقای رشیدیان نیز تاکید کردند: طبق مصوبات قبلی، زمینه عضویت همه کارکنان و بازنشستگان سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری در این شرکت هر چه زودتر باید فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با برشمردن مناسبت های اخیر، به فرارسیدن ایام فاطمیه اشاره کرد و به بیان روایتی از آن حضرت درباره سخنان پیامبر اکرم (ص) و ارزش آن پرداخت.
وی با اشاره به عبارت «من کان یومن بالله و الیوم الاخر فلیقل خیرا او یسکت - هر کس به خدا و روز قیامت ایمان دارد، باید سخن حق بگوید یا سکوت کند از رسول اکرم (ص) " افزود: انسان باید قبل از هر اظهارنظر و بیان هر سخنی، آن را بسنجد و ارزش گذاری کند و تا درآن خیری نباشد سخن نگوید.
نواب گفت:‌ مهم است که انسان طرفدار سخن حق باشد اما نیاز نیست همه آنچه را که سخن حق می داند، بیان کند مگر آن که در آن خیری نهفته باشد.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت عتبات عالیات شرکت مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل احمدی در دیدار با مهدی حسین‌پور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکل استاندار استان کردستان اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد صادرات و واردات از مرز باشماق مریوان، نیازمند آزمایشگاه استاندارد برای کنترل کیفی کالاها و مشتقات نفتی است.

وی گفت: هم‌اکنون استاندارد در مرز باشماق نماینده‌ای به منظور کنترل کالا دارد و هنوز آزمایشگاه رسمی و ثابتی در این مرز وجود ندارد.

وی ایجاد یک مرکز نمونه‌برداری ثابت استاندارد را در مرز باشماق لازم دانست و افزود: باتوجه به حجم زیاد صادارات و واردات کالا در مرز باشماق کنترل بر صادرات کالا در این مرز ضروری است.

احمدی تأکید کرد: در همراهی و حمایت از اداره‌کل استاندارد استان کردستان برای تقویت نظام تحولی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار گفت: بدون تردید توفیق سازمان ملی استاندارد ایران پس از ۲۶ سال در اعتبار سنجی به کالای ایرانی و عرضه آن به ۱۱۰ کشور جهان نشان از حاکمیت مدیریت جهادی با رویکرد انقلابی و مردمی ریاست سازمان ملی استاندارد ایران است.

مهدی حسین‌پور از حمایت و پشتیبانی در اتمام پروژه ساختمان صادرات و واردات استاندارد استان کردستان در مرز باشماق از فرماندار شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097972

دیگر خبرها

  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد