Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام باوقار عصر امروز در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس در بندرعباس درباره تکلیف نام‌گذاری خیابانی در شهر بندرعباس که به عنوان مطالبه‌ای مردمی مطرح شده بود، اظهار کرد: چندین خیابان و میدان را از سال گذشته تاکنون به منظور نام‌گذاری به نام حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف شهر پیشنهاد کرده بودند که نظر اعضای کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر بندرعباس بر این بود که خیابان و یا بلواری در خور شأن نام آن شهید عزیز نام‌گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نهایت مقرر شد تا بلوار ساحلی جدید الاحداث بندرعباس به سمت شرق هرمزگان واقع در پشت فرودگاه که از جمله پروژه‌های مهم و بزرگ استان است به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شود.

رئیس شورای شهر بندرعباس تأکید کرد: ادای دین به شهدای بزرگوار میهن‌مان بخصوص حاج قاسم سلیمانی که حقیقتا در امنیت و آرامش این میهن نقشی ممتاز و بی‌نظیر ایفا کرد و به سید الشهدای مقاومت نیز مشهور شد، با نام‌گذاری یک خیابان و بلوار جبران نمی‌شود ولی این کوچکترین کاری است که می‌توان در برابر عظمت شهدای عزیز انجام داد.

باوقار خاطرنشان کرد: در سطح شهر نیز مقرر شده تا شهرداری نسبت به افزودن نام شهید در کنار نام آن دسته از کوچه‌هایی که خانواده شهید در آنها زندگی می‌کند، اقدام نماید و در این زمینه درخواست‌ها به سرعت بررسی و اقدام شود.

خبرگزاری فارس تا به امروز در چندین نوبت در خصوص نام‌گذاری معبری مناسب به نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی پیگیری کرده بود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سلیمانی اسلام باوقار شورای شهر بندرعباس حاج قاسم سلیمانی نام گذاری نام شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانی ها برای استقبال از دو شهید گمنام به فرودگاه رفتند

دریافت 33 MB کد خبر 6095302

دیگر خبرها

  • کرمانی ها برای استقبال از دو شهید گمنام به فرودگاه رفتند
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • استقبال از شهید گمنام در فرودگاه یزد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی