Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رصد میدانی از میادین تره بار شهرداری نشان می‌دهد امروز مرغ آماده طبخ با کاهش حدود هزار تومانی در مقایسه با روزهای گذشته, ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بنا بر گزارش، امروز گوشت قرمز شقه گوسفندی با قیمت ۱۰۲ هزار و ۹۰۰ تومان، ران پاک کرده گوسفندی با استخوان ۱۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان، سردست گوسفندی با ماهیچه با قیمت ۱۰۴ هزار تومان، گوشت ران پاک کرده گوساله ۱۰۸ هزارتومان و گوشت سردست گوساله نیز ۱۰۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گزارش میدانی نشان از افزایش قیمت گوشت قرمز از ۱۳ دی ماه تاکنون است ضمن اینکه تخم مرغ نیز براساس قیمت تنظیم بازاری، کیلویی ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

درحال حاضر عرضه سبزی جور و سبزی خوردن با کمبود مواجه است که البته بررسی‌ها نشان می‌دهد روز گذشته نیز خیار و بادمجان در میادین تره بار عرضه نشده بود که پس از اعلام قیمت‌های جدید این دو کالا پس از افزایش قیمت، امروز در میادین تره بار عرضه شده است.

امروز خیار در میادین تره بار کیلویی ۱۰ هزار تومان به خریداران فروخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کالاهای اساسی میوه میوه و تره بار میادین تره بار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است:

شکر بسته بندی یک کیلوگرمی 33 هزار و 800 تومان

شکر فله هرکیلوگرم 28 هزار تومان

قند شکسته 5 کیلوگرمی 218 هزار تومان

قند شکسته 900 گرمی 49هزار و 900 تومان

نبات تخته و خرد شده هر کیلوگرم 55 هزار تومان

نبات چوبدار زرد و سفید و طعم دار هر کیلوگرم 69 هزار و 500 تومان

نبات شاخه باریک و ریز (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم 62هزار توماننبات شاخه درشت (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم 59 هزار تومان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد