Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال قشقایی با بیان این که استاندار شیراز باید رنگ حمایت خود را بیشتر کند، گفت: امسال را سال صعود قشقایی به لیگ برتر گذاشته اند ولی امروز هواداران برای سفر تیم به اهواز اتوبوس و هتل گرفتند و هواداران شام و ناهار ما را می دهند.

داریوش هرمزی پس از تساوی تیمش در هفته نهم لیگ یک فوتبال کشور مقابل استقلال خوزستان، اظهارکرد: این دیدار، بازی دارا و ندارها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دارا و ندار فقط مربوط به بخش مالی نیست. بازی نیز فرایند خیلی خوبی داشت و می توانستیم به راحتی و حتی زمانی که تیم ما 10 نفره شد، بازی را ببریم اما خیلی از موقعیت ها را با بی دقتی از دست دادیم و به نظرم استقلال خوزستان یک موقعیت گلزنی هم نداشت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: البته استقلال خوزستان تیم کوچکی نیست و تیمی بزرگ با شاخصه های  فنی بزرگ است. این تیم حرف های بسیاری برای گفتن دارد اما اگر مثل تیم ما حمایت نشود قطعا جایگاه خوبی نخواهد داشت. مسئولان استقلال خوزستان به داد این تیم برسند.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: به کمیته داوران یک توصیه دارم؛ اگر دوست دارید مشکلات داوری فوتبال ایران حل شود به امثال داور بازی امروز ما و استقلال خوزستان بها دهند. جو این بازی سنگین بود اما داور توانست به راحتی و بدون هیج واکنش منفی قضاوت کند.

وی بیان کرد: یک تیم در لیگ یک پیدا کنید که به بازیکن متولد 1382 بازی بدهد. کاری که ما در تیم مان انجام داده ایم. تیم ما جوان است و به زمان نیاز دارد. باید حمایت شویم. در این شرایط برای تک رقمی شدن می جنگیم. از نمایندگان شیراز که کنار ما بوده اند، قدردانی می کنم اما استاندار شیراز باید رنگ حمایت خود را بیشتر کند. امسال را سال صعود قشقایی به لیگ برتر گذاشته اند و شیراز 10 سال است که نماینده ای در لیگ برتر ندارد. باید حمایت شویم. امروز هواداران برای سفر تیم به اهواز اتوبوس و هتل گرفتند و هواداران شام و ناهار ما را می دهند. مگر به این صورت می شود؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال قشقایی شیراز داریوش هرمزی استقلال خوزستان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم

به گزارش ورزش سه، میلاد پاک پرور در دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. این بازیکن در مورد دیدار با طلایی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تصور اکثریت بر این بود که سپاهان قرار است یک بازی آسان داشته باشد، ولی بچه‌های تیم که همه خوزستانی هستند، با توجه به نکاتی که آقای اکبرپور در طول هفته به ما گفته بودند، توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی ۲-۳ موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم اما به تیم خوب سپاهان بابت صعود تبریک می‌گویم.

او که یک سوپر گل به ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: اولین بار نبود که به این شکل گلزنی می‌کردم. یکی از این گل‌ها به ملوان در لیگ برتر بود که بهترین گل در نظر سنجی برنامه نود اعلام شد و آن موقع من استقلال اهواز بودم. پارسال هم با لباس شمس آذر به استقلال خوزستان از راه دور گل زدم و همچنین به شاهین بوشهر در لیگ یک.

این بازیکن در مورد اینکه گل او سپاهانی‌ها را شوکه کرد و باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود گفت: من به تنهایی این کار را نکردم. دست تک تک بچه‌ها گرم که عالی بازی کردند و گل من هم نتیجه تلاش این بچه‌ها بود اما حیف شد که صعود نکردیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره استعفا سرمربی‌شان گفت: آقای اکبرپور حق دارد، چون وضعیت تیم ما از نظر مالی و سخت افزاری خیلی بد است اما ایشان یک تنه می‌جنگد. ما بچه سر راهی استان خوزستانیم. آقای اکبرپور و حمیدی تک و تنها هستند. مسئولین استان نفت خیز خوزستان لطفا به داد این تیم برسید.

پاک پرور در پایان گفت: از مسئولین فولاد خوزستان برای همکاری و دادن ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم فولاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

دیگر خبرها

  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم