Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@23:13:52 GMT

جک تی۸ در راه بازار +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۰۸۹۷

جک تی۸ در راه بازار +تصاویر

به گزارش اقتصادآنلاین، پیکاپ‌ها از خودروهایی هستند که کارایی زیادی داشته و برای مالک کاربردهای بسیاری دارند؛ این خودروها دیگر در سال‌های اخیر تنها برای جابه‌جایی بار و اسباب استفاده نمی‌شود و به عنوان خودروهایی خانوادگی شناخته می‌شوند. قیمت بالای این خودروها سبب شده تا پیکاپ‌ها در ایران جز خودروهای لوکس محسوب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران نیز پیکاپ‌ها با استقبال تعداد زیادی از مردم روبه‌رو می‌شود؛ از این رو خودروسازان داخلی با همراهی خودروسازان چینی موفق به افزایش تعداد پیکاپ‌ها در ایران شدند و رده‌های مختلفی را وارد بازار ایران کردند؛ جک تی 8 یکی از پیکاپ‌های بزرگ و قدرتمند چینی است که اخیرا خبر ورود و عرضه آن به ایران منتشر شده است.

جک تی8

پس از معرفی جک T8  به عنوان یک پیکاپ چینی آفرودی در بازار چین و برخی دیگر از کشورها، در مرداد98، کرمان موتور نمونه‌ای از این خودرو را به ایران آورد تا پس از اخذ مجوز آن را به سبد محصولاتش اضافه کند.

در نمونه چینی، جک تی8، پیکاپی قدرتمند است که دارای رینگ‌های دو رنگ آلومینیومی، خطوط روی درها، رکاب زیر درها، فلاپ‌های روی گلگیر و... است و تمام این ویژگی‌ها این خودرو را به پیکاپی پر طرفدار و جذاب بدل کرده است. جک تی8 پیکاپی دو کابین با 5325میلی متر طول، 1880میلی متر عرض و 1830میلی متر ارتفاع است.

دی ماه99، خط تولید تی8 به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد. اکنون اخبار حاکی از سرعت گرفتن مونتاژ این پیکاپ هستیم و احتمال عرضه و معرفی رسمی KMC T8 تا پایان سال جاری توسط کرمان موتور بالاست.

این خودرو از سری جدید وانت‌های دو دیفرانسیلی کمپانی جک چین است که به صورت تک دیفرانسیل عقب نیز عرضه شده است. ورود این خودرو به بازار خودرو ایران آن هم در شرایط فعلی می‌تواند تنوعی گسترده برای کلاس پیکاپ در ایران باشد.

کی ام سی تی8، با اعمال تغییراتی نسبت به جک تی8 به بازار آمده است و قصد دارد با خودروهایی چون فوتون تونلند ایران خودرو دیزل، دانگ فنگ ریچ زامیاد، کاپرا 2 گروه بهمن، آمیکسو آسنا و... داشته باشد. باتوجه به تصاویری که از این خودرو منتشر شد، KMC T8، در طیف رنگ گسترده‌ای تولید می‌شود.

KMC T8 قرار شده تا با امکاناتی چون؛ دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ آلومینیومی، کامپیوتر سفر، آینه و شیشه‌های برقی، چراغ‌های زنون جلو، بلوتوث و.... وارد بازار شود.

پربیننده ترین جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو +جدول آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو از سمند تا سانتافه در سرویس «خرید سفارشی» خودرو قیمت خودرو امروز ۹۹/۱۰/۲۱ قیمت پراید امروز ۹۹/۱۰/۲۲

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران ایران خودرو چین خودرو خودروسازان پیکاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

خودرو‌های ایرانی در بازار با قیمت‌های زیر به فروش رفته‌اند.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق بررسی‌های خبرنگار بازارنیوز قیمت انواع خودرو در بازار آزاد به شرح زیر است:

 

برچسب ها: قیمت خودرو ، بازار خودرو ، قیمت خودروهای داخلی ، بازار خودروهای ایرانی ، قیمت خودرو صفر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9a

دیگر خبرها

  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • ببینید| هیولایی ۳ تنی هامر با صفر تا صد ۳ ثانیه‌ای و حرکت خرچنگی
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟