Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای اعلام کرد: بر همه مذاهب امت واجب است که در برابر داعش این وبای ویرانگر بایستند. داعش به عنوان مظهر و نمودی بد، جعلی و تحریفی از اسلام باقی مانده و خواهد ماند و اسلام را از چشم همه کسانی که از راستی و پاکی اسلام، برائت آن از وحشیگری، احترام آن به انسانیت، حرمت و قداست خون و حیات انسان در نزد آن و استدلال بهینه اسلام در برابر هر کافر یا مسلمانی ناآگاهند خواهد انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر شیعیان بحرین بیان کرد: داعش همچنان به ریختن خون بی گناهان، وحشیگری در کشتار، جهل به اسلام، بیگانگی با اخلاق امت، نقض بسیاری از اصول اسلام، بدعت آفرینی در دین، قتل کسانی که مسلمانند و شهادتین گفته و اقامه نماز نموده ، روزه میگیرند و حج بجاآورده و با پاکی و تزکیه به یگانگی خداوند در اندیشه و عمل ایمان دارند ادامه داده و مسلمانان را مانند گوسفندان ذبح می نماید.

وی اعلام کرد: داعش همچنان عاشق خون ریزی و ویرانگری صفوف وحدت مسلمانان مانده و خواهد ماند و آرزویش تفرقه پراکنی و وایجاد شکاف و تفرقه در میان امت است. بر همه امت، چه اهل سنت و چه شیعیان و همه فرقه های آن واجب است که در برابر این وبای ویرانگر بایستند و هسته اصلی تربیت نسل های آینده را بر هشدار نسبت به حیله گری، وحشیگری و جهل داعشی و خطر بزرگی که داعش نمود آن است بنا نهند.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: قتل عام هولناک اخیر و ذبح یازده معدنچی مسلمان بی گناه در پاکستان در تمامی موارد ذکر شده نظر همگان را به خود جلب کرده، ذبح بی گناهانی که با کسی سر جنگ نداشته اند، اهل معرکه و ستیزه های عقیدتی و فکری نبوده و در درگیری ها فرقه ای هم دخالتی نداشته اند. داعشی ها واقعا مصداق مخالفت و نقض آیه کریمه فوق الذکر هستند، بدون هیچ گونه ملاحظه و نگرانی دست به خون مسلمانان برده و در آن غرق هستند.خداوندا امت اسلامی را وحدت ببخش و از آن کید تمامی دشمنان را دور بدار از کفار گرفته تا منافقین، جاهلان و مزدورانی که برای جنگ با این امت گمارده شده اند.

کد خبر 5119803

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ عیسی قاسم بحرین پاکستان ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی فالح الفیاض ایران جو بایدن فلسطین حشد شعبی لبنان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی

مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های الاشتر بحرین امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم مقاوم غزه روز پنجشنبه ۲ می در حملات پهپادی یک هدف حیاتی در شهر ام الرشاش واقع در سرزمین‌های اشغالی (ایلات) را هدف قرار داده است.

مقاومت بحرین اعلام کرد که تا زمان توقف تجاوزها علیه مردم غزه و پایان دادن به محاصره این باریکه، عملیات خود را متوقف نخواهد کرد.

مقاومت اسلامی بحرین (سرایا الاشتر) اخیرا نیز مسئولیت یک حمله پهپادی به بندر ایلات در تاریخ ۲۷ آوریل را بر عهده گرفت تا رسما وارد جبهه نبرد علیه رژیم صهیونیستی شود.

مقاومت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که ۲۷ آوریل با چند پهپاد شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در شهر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی بحرین در ادامه تاکید کرد: عملیات ما تنها با توقف تجاوزات دشمن صهیونیستی به نوار غزه، متوقف خواهد شد.

پیش از این جبهه‌های یمن، لبنان و عراق در پشتیبانی از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها به عملیات طوفان الاقصی ملحق شده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است