Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:47:54 GMT

نتایج نمایندگان گیلان در هفته نهم لیگ آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۰۹۹۰

نتایج نمایندگان گیلان در هفته نهم لیگ آزادگان

ایسنا/گیلان در کارنامه فوتبالی نمایندگان گیلان در هفته نهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور، دو تساوی و یک شکست ثبت شد.

تیم شهرداری بندر آستارا که برای نخستین بار در سطح یک فوتبال کشور حضور یافته است، مقابل تیم آرمان گهر سیرجان به نتیجه یک بر یک رضایت داد.

آستارایی ها که به دلیل آماده نبودن استادیوم وحدت، دیدارهای خانگی خود را در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار می کنند، در این هفته به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار پربرخورد که چندین کارت زرد و یک کارت قرمز به همراه داشت، تیم آرمان گهر ابتدا در دقیقه ۸۱ توسط ایمان رازانی به گل رسید و آستارایی ها موفق شدند در وقت اضافه نیمه دوم توسط پژمان ثباتی به گل تساوی دست یابند تا همچنان با رساندن جمع امتیازات خود به رقم ۱۵ در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باشند.

شاگردان پایان رأفت در شهرداری یک ضربه پنالتی را در این دیدار توسط عارف اکبری از دست دادند.

تیم ملوان بندر انزلی دیگر نماینده گیلان در این لیگ با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میزبان خود، تیم فجر سپاسی شیراز شد.

چوکای تالش نیز در بوشهر به مصاف تیم شاهین شهرداری این شهر رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با پایان هفته نهم، تیم مس کرمان با ۱۸ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های هوادار و استقلال خوزستان با ۱۷ امتیاز و تفاضل گل در رده های دوم و سوم ایستادند.

فجر سپاسی با پیروزی مقابل ملوان جمع امتیازات خود را به رقم ۱۶ رساند و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

شهرداری بندر آستارا و ملوان بندر انزلی با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل در رده های پنجم و ششم هستند.

چوکای تالش با ۶ امتیاز و نود ارومیه با یک امتیاز به ترتیب در رده های هفدهم و هجدهم قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کارگاه پروژه دوگاز و تکمیل فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی حق‌بین در صدوهیجدهمین پویش امید و افتخار در آیین افتتاح پروژه تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان، تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آسیا با بزرگراه شهید لشگری، گفت: شاید ابعاد این پروژه کوچک باشد؛ اما پیچیده و سنگین بود؛ به گونه‌ای که یک سال است که همکاران ما در کنار سنگین‌ترین ترافیک عبوری در حال فعالیت هستند و باید بگویم که در پیشبرد پروژه‌ها ابعاد پروژه مهم نیست؛ بلکه ما به نیاز شهروندان و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، توجه می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در منطقه ۲۱ پروژه بزرگ‌مقیاس زیادی تعریف شده است، تصریح کرد: در نظر داریم ظرف شش ماه اول سال نسبت به تکمیل تقاطع فتح – باغستان اقدام کنیم ؛چرا که تأثیر زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به بزرگراه آزادگان دارد.

حق‌بین همچنین به تجهیز کارگاه پروژه دوگاز اشاره و اظهار کرد: این پروژه سال‌ها متوقف بود؛ اما امسال احداث آن را شروع می‌کنیم و امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال وارد مدار بهره‌برداری شود تا موجب بازگشایی ترافیک در این محدوده شود.

به گزارش ایسنا، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران نیز بیان کرد: شاید این پروژه از نظر حجم و وسعت کوچک باشد؛ اما واقعیت این است که معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران با این پروژه حل شد.

وی با بیان این‌که افزایش دو به سه خط در لاین کندروی آزادگان باعث گشایش ترافیکی شده، به گونه‌ای که دیگر ترافیک چند کیلومتری در این محدوده نمی‌بینیم، اظهار کرد: ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان تحکیم بستر شد و با این تحکیم بستر اصولی چندین سال به عمر مفید این محدوده اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران اضافه کرد: در مسیر جنوب به شمال محدوده فتح به ابوسعید نیز به طول کیلومتر لاین کندرویی افتتاح شده است که موجب کاهش شدید ترافیک در این محدوده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر