Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد، محمدعلی اصل‌سعیدی‌پور امروز در آیین امضای قرارداد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه احداث و بهره‌برداری از مخازن روغن خوراکی، بر اینکه سیاست‌های سرمایه‌گذاری در بندر امیرآباد باید متنوع و براساس نیازهای منطقه به متقاضیان تبیین شود تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز با حضور شرکت سرمایه‌گذار، قرارداد احداث مخازن جدید نگهداری روغن خوراکی با ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن به امضا رسید، طبق برنامه‌های از قبل تعیین شده و استراتژی‌های توسعه‌ای بندر و با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی، مسیر توسعه عملیاتی و فیزیکی و نیز توسعه هر چه بیشتر اشتغال در منطقه فراهم شده است.

سعیدی‌پور تصریح کرد: این سیاست و برنامه عملیاتی از رویکردهای  مستمر و درازمدت بندر امیرآباد است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و با ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی کمک قابل توجهی به اشتغال منطقه داشته باشیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد تاکید کرد: مدت این قرارداد را که در قالب   B.O.T منعقد شده ۱۵ سال است که سرمایه‌گذار متعهد شد که مخازن نگهداری روغن خوراکی را در یک سال بسازد و به بهره‌برداری برساند.

گفتنی است؛ بندر امیرآباد در سال جاری با تخلیه و بارگیری مقدار قابل توجهی روغن خوراکی و نیز احداث کارخانه روغن‌کشی در آینده نزدیک ، نقش مهمی را در تأمین این قبیل کالاها در کشور ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش خصوصی سرمایه گذاری روغن خوراکی مازندران بندر امیرآباد روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده