Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرش صادقیانی پس از شکست 3 بر صفر تیم والیبال راهیاب ملل کردستان مقابل شهداب یزد در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: شهداب و راهیاب ملل از نظر بازیکنان و موقعیت قابل مقایسه نیستند. در ست های ابتدایی بازیکنانم خوب جنگیدند، اما در امتیازات حساس کم تجربگی باعث شد تا شهداب پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان ادامه داد: شهداب در دفاع خیلی خوب بود. بازیکنان ما جوان هستند و هنوز به پختگی کامل نرسیده اند و در حال کسب تجربه هستند. برای تیم راهیاب ملل مریوان پیشرفت در هر بازی حکم موفقیت را دارد، اما تیم‌های بالای جدول که هزینه‌های زیادی کردند تعریف شان از موفقیت کسب پیروزی است.

وی خاطرنشان کرد: چند بازیکن تیم ما دچار مصدومیت هستند. ضمن اینکه بسیار دیر تشکیل شدیم؛ همه این عوامل دست به دست هم داد تا شرایط تیم مان به این صورت باشد. تعداد بازیکنان جوان ما زیاد است که روز به روز بهتر می‌شود و مطمئنم که روزی آنها ستاره‌های والیبال ایران خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال کردستان یزد لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال بلغارستان از امسال با سرمربی جدید خود لورنزو بلنجینی ایتالیایی به میدان های بین المللی پا خواهد گذاشت و از الان برای المپیک لس آنجلس برنامه ریزی کرده است.

از اردوی تیم ملی والیبال بلغارستان خبر می رسد که الکساندر نیکولوف دریافت کننده و تک ستاره حال حاضر لیست تیم ملی والیبال بلغارستان به دلیل مشکل دیسک کمر و عمل جراحی که قرار است انجام دهد لیگ ملتهای والیبال این فصل را از دست داده تا بلنجینی با بحرانی بزرگ در این تیم قبل از آغاز لیگ ملتها روبرو شود.

بلغارستانی ها در این فصل با چند غایب از جمله گئورگی سگانوف، کاپیتان و پاسور خود نیز مواجه هستند و حالا مصدومیت نیکولوف کار را برای این تیم دشوارتر کرده است و مشخص نیست بلنجینی سرمربی با تجربه این تیم با این همه مشکلات و چالشی که برایش به وجود آمده چگونه کنار خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران