Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:50:31 GMT

عامل وحشت مردم مهرشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۲۲۳۶

عامل وحشت مردم مهرشهر دستگیر شد

اوباش گری‌های شرور منطقه مهرشهر کرج پایان یافت.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یکی از اراذل و اوباش ها که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی منطقه مهرشهرکرج کرده بود، خبر داد.

نگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از سوی یک نفر از اراذل اوباش در منطقه مهرشهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان اوباش گری‌های شرور منطقه مهرشهر کرج

او افزود: ماموران پس از اعزام به محل مورد نظر، یکی از اوباش سابقه دار تحت تعقیب مراجع قضایی را مشاهده کردند که با حالت غیر عادی و در دست داشتن یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی و شکستن شیشه خودرو‌های پارک شده داخل خیابان می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و با هوشیاری و سرعت عمل، متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرارت، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی بود پس از تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری اراذل و اوباش اخبار حوادث اراذل و اوباش اوباش اخبار البرز سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز آزار شیطانی تجاوز جنسی بازیگر سینما و تلویزیون تهران آزار و اذیت قتل کودک آزاری کرونا ایران منطقه مهرشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین