Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:12:52 GMT

برداشتن محدودیت‌های کرونایی نباید عجولانه باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۲۴۸۶

برداشتن محدودیت‌های کرونایی نباید عجولانه باشد

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، نسبت به تصمیم گیری های عجولانه برای برداشتن محدودیت های کرونایی در تهران هشدار داد.

به گزارش تهران، علیرضا زالی، گفت: شرایط تهران ناپایدار است و ما به طور روزانه آمارها را بررسی می‌کنیم اگر تغییرات فزاینده‌ای مشاهده کنیم مجدداً رنگ وضعیت تغییر خواهد کرد و محدودیت‌ها باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تهران به دلیل حجم بالای جمعیت و میزان زیاد فعالیت‌های اقتصادی و مدنی، شرایط متفاوتی با سایر شهرها دارد و اگر تنها ۱۵۰ نفر در روز به تعداد موارد بستری ما اضافه شود ما دوباره به شرایط نارنجی بر می‌گردیم و کلانشهر تهران هم اکنون یک حاشیه امن باریکی از نظر کرونا دارد.

زالی گفت: برای بازگشت فعالیت‌های اجتماعی و مدنی نباید شتابزدگی صورت گیرد و اگر ما دوباره دچار پدیده بازگشت همه گیری در تهران شویم ممکن است مجبور باشیم برای مدتی طولانی محدودیت‌ها را اعلام کنیم.

وی افزود: شرایط تهران همچنان ناپایدار است و باید حداقل سه هفته آمار بیماری سیر نزولی داشته باشد تا ما بتوانیم به شرایط به نسبت پایدار برسیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی سلامت کلانشهر تهران ستاد مقابله با کرونا علیرضا زالی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه های تشویقی اعضای هیات علمی با انشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و موثر برای وزارت علوم تحقیقلات و فناوری (عتف) بخشی ازجورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف).

متن نامه به شرح زیر است :

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره ۳۶۸۳۵۲/ و مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی به استحضار می‌رساند:

با توجه به ماده (۷) تصویب نامه شماره ۱۶۰۷۱۶/ت ۶۰۰۲۹ه مورخ ۲ آذر۱۴۰۱ هیات وزیران، دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی تا (۶۰ پایه) ازسوی آن وزارت خانه ابلاغ‌شده برای تمامی اعضای هیات علمی که از طریق مراکز جذب وزارت‌خانه مربوطه به‌کار گرفته شده یا می‌شوند از سال هزار و چهارصد و ۲قابلیت اجرایی یافته است.

بنابراین محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی تا (۷) پایه موضوع ماده پنجاه و سه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی از تاریخ اجرای ماده مذکور لغو می‌گردد.

علی‌ای‌حال چنانچه احدی از اعضای مذکوردر شرف بازنشستگی هستند در صورت رعایت ضوابط کلی اعطای پایه‌های مورد بحث که دستورالعمل مزبور تشریح گردیده موضوع اعمال پایه‌های تشویقی در محاسبه حقوق بازنشستگی قابل رسیدگی و اقدام خواهد بود.

کد خبر 6087334

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال