Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه کردستان مردمی مهربان، مهمانواز، خونگرم و ساده زیست دارد گفت: مردم کُرد حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و باید بیش از گذشته به مناطق مختلف این استان رسیدگی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، پرویز فتاح ظهر امروز دوشنبه در جریان افتتاح ۲ طرح‌ پشرفت آبادانی در روستای بوریدر بخش مرکزی سروآباد با بیان اینکه قبلا به کردستان آمده‌ام و هر بار با وضو به این استان قدم می‌گذاشتم، افزود: امروز هم با وضو به کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش می‌آمده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رئیس بنیاد مستضعفان افزود: تلاش بنیاد برداشتن غبار محرومیت از سیمای مناطق کم‌برخوردار و محروم است و برای آبادانی کردستان نقش ایفا خواهیم کرد.

رییس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: اجرای طرح هدایت فاضلاب روستا نیاز به مشارکت مردمی یا دولتی دارد و اجرای آن هم به صورت کاملا فنی و با نظارت اداره آب و فاضلاب انجام خواهد ‌شد.

فتاح ضمن افتتاح چمن مصنوعی ورزشی و دیوار حائل جاده به طول یک هزار و ۶۰۰ متر، وعده طرح مطالعه سپتیک و هدایت فاضلاب و همچنین سنگ‌فرش معابر روستا را به مردم روستا با همکاری بخشداری داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل